zajišťování správy informačních a komunikačních systémů, metodické usměrňování uživatelů, zajišťování podpory uživatelům, definování jejich požadavků a problémů
a navrhování jejich řešení se všemi účastníky správy systému, například se správou operačních systémů databází, síťového prostředí, bezpečnostních technologií, případně s dodavateli;
zajišťování provozu lokálních zařízení výpočetní techniky zaměstnanců zařazených
v sekci územní pracoviště finančního úřadu, a to v souladu s pokyny příslušného útvaru IT;
zajišťování přidělování přístupových práv IS v rozsahu stanoveném interním aktem řízení a metodikou příslušného útvaru GFŘ;
zajišťování autoprovozu, kontroly stavu a dodržování předpisů BOZP a PO, vedení evidence majetku, který územní pracoviště užívá, provádění fyzické inventarizace tohoto majetku.
Bližší informace a pokyny k podání žádosti naleznete zde: