Požadujeme SŠ/VŠ ekonomického směru, praxi v oboru alespoň v rozsahu 3 let, znalost práce s PC (Helios Inuvio, Exel, Word, Outlook), velmi dobrou znalost současné legislativy v pracovně právní oblasti, zejména zákoníku práce a problematiky spojené se mzdovou agendou.U zájemce o danou pozici vyžadujeme loajálnost, flexibilitu, spolehlivost a pečlivost.
Hlavní náplní práce je zajištění kompletní personální administrativy, příprava podkladů pro zpracování a měsíční výpočet mezd, evidence lékařských prohlídek, vedení osobních spisů, zajišťování školení a evidence pověření pro výkon práce .
Výhody: Nabízíme stabilní zaměstnání, mzdový růst, týden dovolené navíc, příspěvek na penzijní/doplňkové připojištění, Medical day, podnikové stravování za dotovanou cenu .
Kontakt: telefonicky od 7-13 hodin, e-mailem