Jaká práce na Vás čeká: komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu, příjem a zpracování objednávek, poskytování informací o produktech, vystavování faktur a přepravních dokladů, zadávání zásilek do systémů logistických partnerů.
Co od Vás očekáváme: příjemné a profesionální vystupování, výborné komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost a velmi dobrou spolupráci v týmu, možnost pracovat alespoň 2 - 3 dny v týdnu v rozmezí PO až PÁ, v období prázdnin nebo studijního volna nabízíme větší objem spolupráce, flexibilitu při rozvrhu pracovní doby v rozmezí 07.00 - 20.00 hod. (spíše odpolední čas), znalost AJ, NJ na komunikativní úrovni výhodou.
Nabízíme: dlouhodobý a pravidelný přivýdělek, spolupráci na dohodu o pracovní činnosti ve vybraných dnech v rozmezí PO až PÁ, pracovní dobu v každém vybraném dni 5 - 8 hodin, hodinovou mzdu 180 Kč po zaučení + osobní ohodnocení, komplexní zaškolení, firemní akce, přátelský kolektiv, zaměstnanecké benefity - příspěvek na podnikové stravování/stravenku ve výši 123,90 Kč/den, příspěvek do Cafetérie, kvalitní dotovaná káva a cenově výhodné, občerstvení na pracovišti, parkování v areálu firmy a řadu dalších benefitů.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: zamestnani@wimex.eu