ASISTENT/KA EVENTOVÉHO TÝMU

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Liberec
  • HPP
  • nástup 1. 4. 2025

Popis

Do našeho týmu hledáme asistentku/asistenta, který/á se bude podílet na zajištění eventů v hotelovém prostředí.

Náplň práce:

  • Podpora eventového týmu při organizaci akcí v hotelovém prostředí
  • Komunikace s hosty a zajištění hladkého průběhu eventů
  • Spolupráce s hotelovým personálem a dodavateli
  • Pomoc při přípravě a úklidu prostor před, během a po akci
  • Administrativní podpora eventového týmu (evidence hostů, kontrola materiálů atd.)
  • Flexibilní zapojení do provozních činností souvisejících s akcí, zejm. péče o hosty.

Požadavky:

  • Nezbytná předchozí zkušenost se zákaznickým servisem, ideálně v zařízení zaměřujícím se na špičkovou gastronomii nebo vysoký standard služeb v oboru hospitality.
  • Aktivní přístup k práci, schopnost týmové spolupráce.
  • Nezbytností je plynulý mluvený projev v anglickém jazyce a reprezentativní vystupování.

Zaměstnanecké výhody: Možnost stravování na pracovišti, možnost zajištění ubytování
Hlásit se emailem nebo telefonicky.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Základní + praktická škola

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní) — plynulý mluvený projev

Benefity

  • Ubytování
  • Závodní stravování

Umístění pracovní pozice

B P R-Bohemia public relation s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 26 000–35 000 Kč
Pracoviště: 32, Hlavice
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Radka Jordánová
E-mail: jobs@bpr.cz
Telefon: 737 222 402
ID inzerátu: 886787