Administrativní pracovník/ce - nákupčí

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Kroměříž
  • HPP
  • nástup 1. 4. 2025

Popis

PRACOVIŠTĚ Kroměříž

- Pracovní náplň: Příprava poptávek, objednávek, smluv a jejich dodatků, Jednání s dodavateli, Vyhodnocení nabídek po obchodní stránce (cena, kvalita, dodací termíny), Analyzování trhu dodavatelů, Administrativní podpora (výroba, sklad, obchod)

- Očekáváme: Praxe v oboru výhodou, Komunikativní - běžná znalost angličtiny, Znalost aplikací MS Office (kontingenční tabulky, funkce), Organizační a komunikační schopnosti, Dobré vyjednávací schopnosti, pečlivost

  • pracovní doba Po-Pá, 7:00-15:30 hod.

- Benefit: měsíční prémie, firemní stravování

  • kontakt osobně nebo telefonicky Po-Pá, 8:00-14:00 hod. (paní Hübnerová, tel.: 737 288 728) nebo své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: hubnerova@frajt.cz

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)

Benefity

  • Závodní stravování
  • Zvláštní prémie

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000–33 000 Kč
Pracoviště: Chropyňská 2848/26, 76701 Kroměříž
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Yvona Hübnerová
E-mail: hubnerova@frajt.cz
Telefon: 737 288 728
ID inzerátu: 886848