Kdo jsme?
Conspiro qua, s.r.o. je rodinná firma, která si váží svých spolupracovníků a je hrdá na to, že je uznávaným zaměstnavatelem na chráněném trhu práce. Byla založena v roce 2015 s vizí poskytovat kvalitní a spolehlivé úklidové služby.
V naší firmě panuje přátelská a neformální atmosféra, kde si ceníme otevřené komunikace a týmové spolupráce. Klademe důraz na samostatnost, iniciativu a vzájemný respekt. Věříme, že poctivá a efektivní práce vede k nejlepším výsledkům, a proto oceňujeme kolegy, kteří se nebojí výzev a pracují svědomitě a s důrazem na detail. Naším hlavním cílem je odvádět kvalitní práci, která nás naplňuje a přináší uspokojení.
Jsme certifikovanou společností, která splňuje nejpřísnější požadavky na kvalitu, bezpečnost a ochranu životního prostředí v oblasti komplexních úklidových služeb a prodeje hygienických potřeb. Jsme držiteli certifikátů ISO. To znamená, že naše služby splňují nejvyšší standardy kvality, bezpečnosti a jsou šetrné k životnímu prostředí.
Co Tě u nás čeká?
Jako Osobní asistent/ka budeš mít příležitost stát se pravou rukou majitelky společnosti. Budeš se podílet se na klíčových aktivitách. Získáš cenné zkušenosti z praxe fungování úspěšné firmy a chráněné dílny. Vaše role bude rozmanitá a nikdy nudná - každý den přinese nové výzvy a příležitosti k růstu.
Co od Tebe očekáváme?
Vzdělání: Vzdělání v oblasti ekonomie, marketingu, managementu nebo příbuzném oboru.
Znalosti:
Pokročilá znalost PC programů (Word, Excel, PowerPoint)
Znalost Canva a Google Workspace (Disk, Kalendář)
Orientace v účetních programech, CRM apod.
Znalost anglického jazyka
Znalost polského jazyka výhodou
Vynikající znalost češtiny
Dovednosti:
Výborné organizační a komunikační schopnosti
Pečlivost a schopnost pracovat s detaily
Schopnost efektivně pracovat s prioritami
Efektivní plánování a koordinace
Rychlé a efektivní řešení problémů
Flexibilita a schopnost přizpůsobit se změnám
Proaktivní přístup
Osobnostní rysy:
Diskrétnost a loajalita
Samostatnost a zodpovědnost. Nechceme ti nic připomínat nebo tě hlídat, to ty budeš hlídat nás:)
Spolehlivost
Příjemné vystupování
Týmový hráč, který si umí poradit
Další požadavky:
Aktivní řidičský průkaz sk. B
Zkušenosti s administrativou a řízením projektů (výhodou)
Náplň práce:
Vedení, koordinace kalendářů a plánování schůzek. Tvým úkolem bude zajistit, aby vše běželo hladce a bez zbytečných starostí
Prioritizace úkolů
Telefonická a e-mailová komunikace
Vyřizování administrativních úkolů
Zpracování dat a reportů
Uvolnění pracovního času majitelky
Zlepšení organizace a efektivity práce
Zvýšení celkové produktivity firmy
Zápisy z porad a schůzí
Přímá podpora vedení společnosti
Plnění jednorázových úkolů
Co můžeš očekávat Ty od nás?
Flexibilní pracovní podmínky
Rozvoj vašich znalostí a dovedností - budete dostávat zpětnou vazbu a posouvat tak vaše skills
Nové výzvy a příležitostí každý den
Přátelský pracovní kolektiv a neformální prostředí
Bez peněz to nepůjde, takže samozřejmostí je dobré finanční ohodnocení včetně ročních bonusů a k tomu další benefity
Řadu zajímavých benefitů (MultiSport karty, vybavená firemní kuchyňka s výbornou kávou, Flexibilní začátek/konec pracovní doby a možnost občasné práce z domova, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení )
Práci na zajímavých projektech a podporu při zaškolení
Přátelské a inspirativní pracovní prostředí
volné víkendy a svátky
Jak bude Tvůj vypadat den?
Vše začíná u skvělé kávy - tu máme, stejně jako další nápoje a svačinky, po celý den k dispozici
Především budete podporou paní jednatelky, takže budete mít na starosti vyřizování telefonické i emailové korespondence. Také budete mít zodpovědnost za to, aby odcházela na schůzky a jednání dokonale připravená
Pod palcem budete mít kalendář - budete tak domlouvat termíny jednání kolegy
V případě služební cesty zajistíte, aby se paní jednatelka dostala na místo určení a měla zajištěné ubytování, takže vás čeká organizace cesty včetně rezervace jízdenek, letenek, či hotelů
Čeká vás spolupráce s dalšími kolegy
Každý den bude jiný, ale jedno mají společné, budete paní jednatelce k ruce a vždy budete připraveni na brainstorming
Informace o pozici
Typ úvazku: Práce na HPP možnost i na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Mzda:
Vhodné pro: OZP, OZZ, absolventy, studenty, aktivní a kreativní lidi co se nenechají jen tak odradit
Co tě čeká, když nám pošleš svůj životopis a motivační dopis?
1. Ozveme se ti a naplánujeme společnou schůzku
2. Sejdeš se s námi - vysvětlíme ti, jak to u nás chodí
3. Zašleme ti případovou studii - ta nám pomůže ověřit tvé dovednosti, tobě zase přiblíží to, čemu se u nás budeš věnovat
4. Sejdeš se s p. majitelkou
5. Domluvíme se - podepíšeme podmínky spolupráce.
6. Začneme chystat adaptační plán - vybereme ti správného mentora a připravíme pro tebe první kroky
Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu, který posouvá věci dál!
Pokud Tě naše pracovní nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám životopis spolu se stručným motivačním dopisem na adresu: info@con-spiro.cz