Osobní asistent /asistentka💪🎬🚦📊📆

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Karviná
  • HPP, Zkrácený úvazek
  • nástup 7. 4. 2025
  • Pro absolventy
  • Pro OZP

Popis

Kdo jsme? 

Conspiro qua, s.r.o. je rodinná firma, která si váží svých spolupracovníků a je hrdá na to, že je uznávaným zaměstnavatelem na chráněném trhu práce. Byla založena v roce 2015 s vizí poskytovat kvalitní a spolehlivé úklidové služby.

V naší firmě panuje přátelská a neformální atmosféra, kde si ceníme otevřené komunikace a týmové spolupráce. Klademe důraz na samostatnost, iniciativu a vzájemný respekt. Věříme, že poctivá a efektivní práce vede k nejlepším výsledkům, a proto oceňujeme kolegy, kteří se nebojí výzev a pracují svědomitě a s důrazem na detail. Naším hlavním cílem je odvádět kvalitní práci, která nás naplňuje a přináší uspokojení.

Jsme certifikovanou společností, která splňuje nejpřísnější požadavky na kvalitu, bezpečnost a ochranu životního prostředí v oblasti komplexních úklidových služeb a prodeje hygienických potřeb. Jsme držiteli certifikátů ISO. To znamená, že naše služby splňují nejvyšší standardy kvality, bezpečnosti a jsou šetrné k životnímu prostředí. 

Co Tě u nás čeká? 

Jako Osobní asistent/ka budeš mít příležitost stát se pravou rukou majitelky společnosti. Budeš se podílet se na klíčových aktivitách. Získáš cenné zkušenosti z praxe fungování úspěšné firmy a chráněné dílny.  Vaše role bude rozmanitá a nikdy nudná - každý den přinese nové výzvy a příležitosti k růstu.

 

Co od Tebe očekáváme? 

  • Vzdělání: Vzdělání v oblasti ekonomie, marketingu, managementu nebo příbuzném oboru.

  • Znalosti:

    • Pokročilá znalost PC programů (Word, Excel, PowerPoint)

    • Znalost Canva a Google Workspace (Disk, Kalendář)

    • Orientace v účetních programech, CRM apod.

    • Znalost anglického jazyka

    • Znalost polského jazyka výhodou

    • Vynikající znalost češtiny

  • Dovednosti:

    • Výborné organizační a komunikační schopnosti

    • Pečlivost a schopnost pracovat s detaily

    • Schopnost efektivně pracovat s prioritami

    • Efektivní plánování a koordinace

    • Rychlé a efektivní řešení problémů

    • Flexibilita a schopnost přizpůsobit se změnám

    • Proaktivní přístup

  • Osobnostní rysy:

    • Diskrétnost a loajalita

    • Samostatnost a zodpovědnost. Nechceme ti nic připomínat nebo tě hlídat, to ty budeš hlídat nás:)

    • Spolehlivost

    • Příjemné vystupování

    • Týmový hráč, který si umí poradit

  • Další požadavky:

    • Aktivní řidičský průkaz sk. B

    • Zkušenosti s administrativou a řízením projektů (výhodou)

 

Náplň práce:

  • Vedení, koordinace kalendářů a plánování schůzek. Tvým úkolem bude zajistit, aby vše běželo hladce a bez zbytečných starostí

  • Prioritizace úkolů 

  • Telefonická a e-mailová komunikace

  • Vyřizování administrativních úkolů

  • Zpracování dat a reportů

  • Uvolnění pracovního času majitelky

  • Zlepšení organizace a efektivity práce 

  • Zvýšení celkové produktivity firmy

  • Zápisy z porad a schůzí 

  • Přímá podpora vedení společnosti

  • Plnění jednorázových úkolů 

 

Co můžeš očekávat Ty od nás? 

  • Flexibilní pracovní podmínky 

  • Rozvoj vašich znalostí a dovedností - budete dostávat zpětnou vazbu a posouvat tak vaše skills

  • Nové výzvy a příležitostí každý den

  • Přátelský pracovní kolektiv a neformální prostředí

  • Bez peněz to nepůjde, takže samozřejmostí je dobré finanční ohodnocení včetně ročních bonusů a k tomu další benefity

  • Řadu zajímavých benefitů (MultiSport karty, vybavená firemní kuchyňka s výbornou kávou, Flexibilní začátek/konec pracovní doby a možnost občasné práce z domova, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení )

  • Práci na zajímavých projektech a podporu při zaškolení

  • Přátelské a inspirativní pracovní prostředí

  • volné víkendy a svátky

 

Jak bude Tvůj vypadat den?

  • Vše začíná u skvělé kávy - tu máme, stejně jako další nápoje a svačinky, po celý den k dispozici

  • Především budete podporou paní jednatelky, takže budete mít na starosti vyřizování telefonické i emailové korespondence. Také budete mít zodpovědnost za to, aby odcházela na schůzky a jednání dokonale připravená 

  • Pod palcem budete mít kalendář - budete tak domlouvat termíny jednání kolegy

  • V případě služební cesty zajistíte, aby se paní jednatelka dostala na místo určení a měla zajištěné ubytování, takže vás čeká organizace cesty včetně rezervace jízdenek, letenek, či hotelů

  • Čeká vás spolupráce s dalšími kolegy

  • Každý den bude jiný, ale jedno mají společné, budete paní jednatelce k ruce a vždy budete připraveni na brainstorming 

 

Informace o pozici

Typ úvazku: Práce na HPP možnost i na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Mzda: 

Vhodné pro: OZP, OZZ, absolventy, studenty, aktivní a kreativní lidi co se nenechají jen tak odradit

 

Co tě čeká, když nám pošleš svůj životopis a motivační dopis?

1. Ozveme se ti a naplánujeme společnou schůzku

2. Sejdeš se s námi - vysvětlíme ti, jak to u nás chodí

3. Zašleme ti případovou studii - ta nám pomůže ověřit tvé dovednosti, tobě zase přiblíží to, čemu se u nás budeš věnovat

4. Sejdeš se s p. majitelkou 

5. Domluvíme se - podepíšeme podmínky spolupráce.

 6. Začneme chystat adaptační plán - vybereme ti správného mentora a připravíme pro tebe první kroky

 

Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu, který posouvá věci dál! 

Pokud Tě naše pracovní nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám životopis spolu se stručným motivačním dopisem na adresu: info@con-spiro.cz


 

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské
  • Práce s PC - Práce na PC každodenní chleba
  • Ekonomika - personalista - výhodou
  • Ekonomika - psaní na stroji
  • Ekonomika - fakturace
  • Řidičský průkaz

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)
  • Polština (pasivní)

Benefity

  • Dog-friendly office
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vlastní organizace práce
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Výrobky a služby se slevou
  • Občerstvení na pracovišti
  • Multisport karta - po zkušební době

Umístění pracovní pozice