Zajišťování státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Příbram
  • HPP
  • nástup 1. 4. 2025

Popis

Stručná charakteristika vykonávané práce:

Výkon odborné a specializované agendy na úseku soc. právní ochrany dětí v oblasti náhradní rodinné péče, posuzování celkového stavu a příčin negativních jevů, zprostředkování osvojení, konzultační a poradenská činnost v oblasti sociálně-právní ochrany dětí a další činnosti vyplývající z uvedené agendy.  

Požadujeme:

  •  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu + splnění kvalifikačního požadavku pro výkon povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
  •  znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook; Internet),
  •  dobré komunikační schopnosti, schopnost jednat s lidmi a schopnost řešit konfliktní situace,  schopnost samostatné i týmové práce,
  •  sociální dovednosti (např. tolerance, empatie) a vhodné osobnostní předpoklady (odpovědnost, spolehlivost a ochota k dalšímu seberozvoji),
  •  sociální cítění s ohroženými dětmi,
  •  dobrá znalost českého jazyka a dobrý písemný projev,
  •  řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič),
  •  praxe v sociální oblasti – výhodou,
  •  znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (část upravující rodinné právo) – výhodou.  

Nabízíme:

  •  pružnou pracovní dobu,
  •  5 týdnů dovolené + placené pracovní volno 5 dnů v kalendářním roce (tzv. sick days),  
  •  příspěvek na stravování ve formě elektronické stravenkové karty,
  •  benefity (osobní konto s finančními prostředky – lze čerpat na kulturní a sportovní vyžití, rekreaci, jazykové vzdělávání, atp.),  
  •  ošatné,
  •  příspěvek na penzijní připojištění,  
  •  peněžní dar u příležitosti pracovních a životních výročí,  
  •  odměna dobrovolným dárcům krve.  

Platové podmínky:  11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, zvláštní příplatek, + možnost osobního příplatku.  

Místo výkonu práce: Městský úřad Příbram  

Nástup:   duben/květen 2025, příp. dohodou 

Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:

  • motivační dopis,
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) Pozn.: Při podání přihlášky lze uvedený doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Vybraný uchazeč předloží výpis z evidence Rejstříku trestů nejpozději před uzavřením pracovního poměru.  
  • úředně ověřenou fotokopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Pozn.: Při podání přihlášky lze uvedený doklad nahradit prostou fotokopií. Úředně ověřenou fotokopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání předloží vybraný uchazeč nejpozději před uzavřením pracovního poměru.

Přihlášku je nutno podat písemně. Přihlášku lze odeslat na adresu: Městský úřad Příbram, Tyršova 108, 261 19  Příbram I nebo doručit osobně do podatelny MěÚ Příbram, Tyršova 108, 261 19  Příbram I.  Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky úřadu. ID datové schránky: 2ebbrqu. 

Lhůta pro podání přihlášky: doručit nejpozději 04.04.2025 do 12:00 hodin. Na přihlášky doručené po tomto termínu nebude brán zřetel. 

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vysokoškolské

Shrnutí pracovní pozice

Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Petra Adámková
E-mail: petra.adamkova@pribram.eu
Telefon: 318402268
ID inzerátu: 887272