Pracovní náplň:
zajišťování komplexní podpory a správy informačních systémů města,
správa počítačové sítě,
zajišťování běžného provozu IT prostředí na úřadě,
poskytování odborných konzultací zaměstnancům města.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou (možný i 1/2 pracovní úvazek)
Místo výkonu práce: Hostinné
Platová třída: 10. (29.000 - 37.000 Kč), osobní ohodnocení
po uplynutí zkušební doby
Možný nástup: 01.05.2025 (nebo dle dohody)
Požadavky:
- vysoké pracovní nasazení, schopnost koncepční práce, samostatnost a časová flexibilita
- znalost práce počítačové sítě a windows serverů
- velmi dobrý přehled o informačních technologiích
- znalost prostředí Microsoft 365 (znalý správce, technické možnosti, podpora uživatelů)
- znalost anglického jazyka min. na úrovni čtení technické dokumentace
- výborná znalost práce na PC s kancelářskými aplikacemi
- loajalita vůči zaměstnavateli, spolehlivost, systematičnost a zodpovědnost
- řidičský průkaz sk. B
- praxe a zkušenosti se správou počítačových sítí výhodou
- praxe ve veřejné správě, zejména v oblasti ICT, výhodou
Písemnou přihlášku je možno podat:
- písemně na adresu Městský úřad Hostinné, Náměstí 69, 543 71 Hostinné,
- osobně na podatelnu městského úřadu na stejné adrese,
tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 11.04.2025 do 11:00 h.
Více informací viz.: http://hostinne.info/assets/File.ashx?id_org=4577&id_dokumenty=21328