Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání - nejlépe ekonomický směr. Základní znalost podvojného účetnictví, účetních a daňových předpisů, znalost IS Navision výhodou, praxe v oblasti zpracování účetnictví výhodou, znalost MS Office - Word, Excel pokročilý, znalost cizího jazyka (angličtina výhodou), schopnost analytického myšlení, motivace k samostatné práci, pečlivost, svědomitost, řidičský průkaz skupiny B (není podmínkou).
Pracovní náplň: Zpracování materiálových a režijních faktur a faktur za služby, včetně dobropisů, vedení pokladny, vedení dokladů k DPH a kontrolní hlášení, kompletní zpracování intrastatu, práce s pohledávkami, evidence přijaté a odeslané pošty, spolupráce s účetní kanceláří (neschopenky, ELDP, nové nástupy, ukončení PP), personalistika (evidence zaměstnanců, pracovní smlouvy, vstupní a periodické prohlídky, inzerce), správa archivu.
Kontakt na mail.