Kvalifikační předpoklady:
střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického či správního zaměření; zkouška odborné způsobilosti - výhodou; výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; flexibilita, loajalita, samostatnost, zodpovědnost a schopnost týmové práce; odolnost vůči stresu; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, MS Office, internet); znalost legislativy v oblasti rozpočtových pravidel, účetnictví, daní, finanční kontrole a znalost zákona o obcích výhodou.
Popis vykonávané práce:
Pracovník zajišťuje činnost sekretariátu vedoucího odboru a provádí veškeré administrativní práce v rámci potřeb odboru, zejména: příjem a odesílání písemností; rozdělení pošty na jednotlivá oddělení odboru; přijímání a odesílání datových zpráv, zajišťování materiálně technického zabezpečení odboru; zpracování objednávek; příprava podkladů pro vedoucí odboru, pořizování zápisů z porad. Dále se jedná o činnosti spojené s rozpočtem odboru - sestavování rozpočtu, sledování čerpání rozpočtu, zpracování rozborů hospodaření. Zajišťuje pokladní operace, evidenci finanční hotovosti. Spolupracuje s příspěvkovými organizacemi po ekonomické stránce, rovněž u nich provádí kontrolu.
Nabízíme:
Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, šest dní sociálně zdravotního volna), pružnou pracovní dobu, 200 hodin dovolené; možnost získání obecního bytu.
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.