Administrativní pracovník - asistent personalistky

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Brno-město
  • Zkrácený úvazek
  • nástup ihned
  • Pro OZP

Popis

Jedná se o administrativní práci spočívající ve zpracování docházkových listů, evidenci dovolené, stravenek, neschopenek. Činnost zahrnuje komunikaci s lidmi ústní i písemnou, o práci na PC, v programu, Excel, Word . Požadujeme kancelářskou praxi a chuť se učit novým věcem. Praxe v této oblasti není podmínkou - vše naučíme a zaškolíme. Požadujeme příjemný projev a komunikaci, pečlivost a spolehlivost podmínkou, čistý trestní rejstřík. Práce na HPP, na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.Práce na 5 hodin (9-14 hod) , nástupní plat 13 tis, měsičně , po zaškolení odměny a benefity.

Zaměstnanecké výhody4): zajímavá práce, dlouhodobé zaměstnání, pravidelná mzda, přátelský kolektiv

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Základní + praktická škola

Umístění pracovní pozice

symetrie s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 13 000–16 000 Kč
Pracoviště: Zábrdovická 15/16a, 61500 Brno
Typ úvazku: Zkrácený úvazek
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Jitka Turečková
E-mail: symetrie.prace@seznam.cz
Telefon: 604 304 944
ID inzerátu: 889064