Referent/ka - stavebního úřadu

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Hodonín
  • nástup ihned

Popis

Platové podmínky: 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech

zaměstnanců ve veřejných službách a správě

Předpokládaný nástup: 1. května 2025, případně dle dohody

Druh práce

  • výkon přenesené působnosti obecního stavebního úřadu, v rozsahu platné legislativy, a to zejména dle zákona č. 283/2001 Sb., stavební zákon,
Základní požadavky
  • věk minimálně 18 let,
  • státní občanství České republiky, případně jiného členského státu Evropské unie s trvalým pobytem v České republice,
  • způsobilost k právním jednáním, bezúhonnost,
  • znalost českého jazyka jako jazyka jednacího,
  • kvalifikační požadavky na vzdělání dle § 30a stavebního zákona:

o autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo

o autorizovaný inženýr nebo technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo

o vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo

o vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví.

Další požadavky

  • dobré komunikační schopnosti, asertivní a kultivované vystupování, odpovědnost, schopnost se rozhodnout, samostatná organizace práce,
  • dobrá znalost práce na PC (minimálně Word, Excel, Outlook, Internet),
  • řidičský průkaz skupiny B a aktivní schopnost řízení motorového vozidla,
  • výhodou je zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností ve stavebním řádu a při vyvlastnění.

Nabízíme:

  • zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce dle § 35 zákoníku práce
  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
  • osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
  • 5 týdnů řádné dovolené

• pružnou pracovní dobu

• příspěvek na stravování

• příspěvek na volnočasové aktivity

• příspěvek na penzijní spoření nebo životní pojištění

• zvýhodněné tarifní volání pro zaměstnance a rodinné příslušníky.

 

Náležitosti přihlášky

  1. jméno, příjmení, titul uchazeče,
  2. datum a místo narození,
  3. státní příslušnost,
  4. místo trvalého pobytu,
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  6. telefonní kontakt, příp. e-mail,
  7. datum a podpis,

• životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,

• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestným prohlášením o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

• kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku s požadovanými náležitostmi lze doručit:

  • písemně v zalepené obálce označené v levém horním rohu značkou „VŘ referent/ka stavební úřad“, a to buď osobně na podatelnu Městského úřadu Veselí nad Moravou, park Petra Bezruče 697, nebo zasláním na adresu Město Veselí nad Moravou, tř. Masarykova 119, 698 01 Veselí nad Moravou, nebo
  • elektronicky do datové schránky města: ismbss3 nebo e-mailem na posta@veseli-nad- moravou.cz

a to nejpozději do pátku 18. dubna 2025 do 12:00.

Předložené písemné doklady budou neúspěšným uchazečům vráceny.

Případné další informace sdělí:

Ing. Vítězslav Petřík, vedoucí odboru Stavební úřad

telefon: 518 670 210, e-mail: petrik@veseli-nad-moravou.cz

nebo

Jitka Tomečková, personalistka

telefon: 518 670 148, e-mail: tomeckova@veseli-nad-moravou.cz

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné
  • Práce s PC
  • Jiná způsobilost

Umístění pracovní pozice