Investiční referent/ka

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Hodonín
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Místo výkonu práce: město Veselí nad Moravou.

Druh práce: koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů, a zpracování odborných technických posudků, organizace vypořádání majetkoprávních vztahů, a to zejména:

  • příprava investičních záměrů města,
  • zpracování analýzy finančního zajištění přípravy, realizace a následného provozu investic,
  • zpracování návrhu časového plánu projektů,
  • stanovování způsobů realizace investic a průzkum finančních zdrojů, navrhování, kontraktace a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů apod.,
  • zajišťování projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy investic a řešení rozporů,
  • organizace vypořádání majetkoprávních vztahů dotčených investičními záměry,
  • příprava podkladů a součinnost při zadávání veřejných zakázek na úseku přípravy a realizace investic včetně podkladů pro uzavření smluvních vztahů,
  • monitoring a koordinace průběhu jednotlivých dílčích aktivit projektu s ohledem na dodržení časového plánu,
  • součinnost a účast na veřejnoprávních řízeních a jednání s orgány statní správy a samosprávy,
  • sledování plnění rozpočtu a předkládání návrhů na jeho úpravu na úseku přípravy a realizace investičních projektů,
  • zpracování materiálů týkajících se realizace přijatých úkolů pro jednání orgánů města a jejich poradních orgánů.

Předpokládaný nástup: od 1. května 2025 nebo dle dohody.

Pracovní poměr: na dobu neurčitou, se zkušební dobou 3 měsíce.

Platové podmínky: 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, s možností poskytnutí cílových odměn dle pravidel stanovených vnitřním předpisem městského úřadu.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

  • věk minimálně 18 let,
  • státní občanství České republiky, případně jiného členského státu Evropské unie s trvalým pobytem v České republice,
  • svéprávnost,
  • bezúhonnost,
  • zdravotní způsobilost nezbytná pro tento druh práce,
  • znalost českého jazyka jako jazyka jednacího,

 

• středoškolské vzdělání technického směru nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu technického směru, případně ekonomické vzdělání se zaměřením na finanční analýzy a přípravu stavebních investic, místo je vhodné pro absolventy,

• dobré komunikační schopnosti, odpovědnost, schopnost se rozhodnout, samostatná organizace práce,

• dobrá znalost práce na PC (minimálně Word, Excel, PowerPoint, Outlook, internet),

• výhodou je aktivní řízení motorového vozidla skupiny B.

Nabízíme:

• zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce dle § 35 zákoníku práce,

• týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,

• osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,

• 5 týdnů řádné dovolené,

• pružnou pracovní dobu,

• příspěvek na stravování,

• příspěvek na volnočasové aktivity,

• příspěvek na penzijní spoření nebo životní pojištění,

• zvýhodněné tarifní volání pro zaměstnance a rodinné příslušníky.

Náležitosti přihlášky:

  1. jméno, příjmení, titul uchazeče,
  2. datum a místo narození,
  3. státní příslušnost,
  4. místo trvalého pobytu,
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  6. telefonní kontakt, příp. e-mail,
  7. datum a podpis,

• životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,

• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

• kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášku s požadovanými náležitostmi lze doručit:

  • písemně v zalepené obálce označené v levém horním rohu značkou „VŘ investiční referent/ka“, a to buď osobně na podatelnu Městského úřadu Veselí nad Moravou, park Petra Bezruče 697, nebo zasláním na adresu Město Veselí nad Moravou, tř. Masarykova 119, 698 01 Veselí nad Moravou, nebo
  • elektronicky do datové schránky města: ismbss3 nebo e-mailem na posta@veseli-nad- moravou.cz

nejpozději do pátku 18. dubna 2025 do 12:00.

Předložené písemné doklady budou neúspěšným uchazečům vráceny.

Případné další informace sdělí:

Ing. Dalibor Procházka, vedoucí odboru financí, majetku a rozvoje

telefon: 518 670 103, e-mail: prochazka@veseli-nad-moravou.cz

Jitka Tomečková, personalistka

telefon: 518 670 148, e-mail: tomeckova@veseli-nad-moravou.cz

Veselí nad Moravou 26.03.2025

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice