Kontakt: Milotová Karin, tel.: 702 012 901, 353 223 048, e-mail: milotova@lithium.cz
Co u nás budete dělat:
o Poskytovat podporu první úrovně pro našeho zákazníka.
o Řešit technické problémy související s hardwarem, softwarem, síťovými prvky a mobilními zařízeními.
o Diagnostikovat a eskalovat složitější problémy na L2 nebo L3 support.
o Administrace Active Directory (reset hesel, správa uživatelů, přidělování práv).
o Dokumentace řešených požadavků v ticketovacím systému.
Co od vás očekáváme?
o Základní znalosti v oblasti IT (hardware, software, sítě).
o Zkušenosti s poskytováním IT podpory jsou vítány, ale nejsou podmínkou. Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy.
o Znalost prostředí Microsoft Windows a MS Office.
o Ochotu učit se nové technologie a postupy.
o Schopnost komunikovat s uživateli a řešit jejich problémy s trpělivostí.
o Angličtina na komunikativní úrovni (pro komunikaci s kolegy nebo čtení technické dokumentace).
o Řidičský průkaz skupiny B
Co vám nabízíme?
o Práci v dynamické společnosti s přátelským kolektivem
o Možnost profesního růstu a vzdělávání v oblasti IT
o Atraktivní finanční ohodnocení.