REFERENT/KA MARKETINGU

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • České Budějovice
  • HPP
  • nástup 1. 5. 2025

Popis

Pracovní náplň

  • kompletní správa reklamních předmětů – od vymýšlení konceptů, přes výběr a grafický návrh až po objednání a distribuci, a to jak pro univerzitu, tak pro fakultní mutace,
  • spolupráce na budování a rozvoji vizuální identity Jihočeské univerzity v souladu s moderními trendy,
  • kreativní podíl na přípravě a realizaci marketingových kampaní (online i offline),
  • spolupráce na implementaci marketingové strategie univerzity,
  • spolupráce na vytváření příspěvků na sociální sítě a vizuálního stylu digitální komunikace,
  • spolupráce s grafikem nebo samostatná tvorba návrhů a grafických podkladů,
  • úzký kontakt s jednotlivými fakultami a dalšími odděleními napříč univerzitou k zajištění plynulé spolupráce na projektech,
  • kontakt s externími dodavateli, agenturami a dalšími partnery k zajištění realizace aktivit a projektů,
  • monitoring aktuálních marketingových trendů a jejich zapracování do aktivit univerzity,
  • aktivní zapojení do rozvoje značky Jihočeské univerzity a její prezentace veřejnosti.
    Požadujeme
  • praxi v marketingu minimálně 3 roky
  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • základní znalost grafických nástrojů (Adobe Creative Cloud apod.)
  • kreativní myšlení a schopnost navrhovat originální a inovativní řešení
  • organizační dovednosti, samostatné řízení projektů, smysl pro detail, estetiku a přehled o nejnovějších marketingových trendech
  • schopnost efektivně komunikovat a pracovat samostatně i v kolektivu
  • znalost AJ na úrovni min. B2
    Nabízíme
  • práci s přímým dopadem na budování značky Jihočeské univerzity,
  • kreativní a inspirativní prostředí s podporou realizace vašich nápadů,
  • flexibilní pracovní dobu pro sladění práce a osobního života,
  • možnost profesního růstu, zapojení do zajímavých projektů,
  • práci v příjemném kolektivu,
  • zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování,

- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, benefitní program ALZA, VIP program DATART, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu, práce v instituci implementující HR Award apod.

Nástup od: od května 2025 nebo dle dohody.

Pracovní úvazek: úvazek 1,0.

Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Mzda: 30.000 - 35 000 Kč dle dosažených zkušeností a kvalifikace.

Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis, a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání s označením „referent/ka marketing“ zasílejte na e-mail: personalni@jcu.cz do 15. 4. 2025.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)

Umístění pracovní pozice

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000–35 000 Kč
Pracoviště: Branišovská 1645/31a, 37005 České Budějovice
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Personální oddělení
E-mail: personalni@jcu.cz
ID inzerátu: 890424