Máte rádi práci s lidmi a organizační schopnosti? Jste zodpovědný/á a ovládáte PC? Nevadí Vám dvousměnný provoz? Hledáme kolegy na pozici asistent/ka vedení směny.
Co u nás budete dělat?
Různorodou administrativní a organizační práci, např.
zpracování docházky,
podklady pro mzdy – zadávání dat do systému, zápis výsledků do tabulek
vydávání potřebných pracovních pomůcek,
organizování dopravy kolegů do zaměstnání
Co požadujeme?
Spolehlivost a organizační schopnosti
Komunikační dovednosti
Ochotu pracovat ve dvousměnném provozu
Co vám nabídneme?
Zázemí stabilní české firmy s více jak 25letou tradicí
Intenzivní adaptační program
Práci v profesionálním týmu
Motivační finanční ohodnocení, měsíční prémie dle výsledků, bonusy
Stravenkový paušál 105,- Kč za směnu
25 dní dovolené
Možnost kariérního růstu a zvyšování kvalifikace
Systém firemních benefitů – např. stravování, doprava, program Zdraví, firemní akce