Výběrové řízení č. 2025/22
Druh práce: zajišťování odborných činností při výkonu státní správy a samosprávy na úseku evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, kontaktního místa Czech POINT a při organizačně technickém zajištění voleb zařazených v odboru správních činností Magistrátu města Olomouce
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše,
- dosažení věku 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- znalost českého jazyka
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
Požadovaná kvalifikace:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Obor: právo, právo ve veřejné správě, správní činnosti výhodou
Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou
Jiné požadavky:
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel)
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku evidence obyvatel, OP a CD výhodou
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost
- flexibilita
- schopnost jednat s lidmi
- řidičský průkaz skupina B
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- vedení správního řízení o zrušení údaje o místu trvalého pobytu
- poskytování právní podpory komplexního výkonu státní správy v oblasti evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, vidimace a legalizace, autorizované konverze dokumentů a oblasti Czech POINT
- výkon agend na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel a rodných čísel
- výkon přenesené působnosti při zajištění voleb v oblasti evidence obyvatel, zejména při vedení seznamu voličů pro jednotlivé volby
- spolupráce s ostatními orgány, zejména soudy, notáři a Policií ČR
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
Lhůta pro podání přihlášky: 22. 4. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
- datovou schránkou (ID: kazbzri)
- e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.