VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Opava
  • HPP
  • nástup 1. 5. 2025

Popis

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační svědčení).

Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned.

Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Požadovaná kvalifikace: dle §30a) Zákona č. 283/2021

  • autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, apod.
  • vysokoškolské vzdělání v oboru pozemní stavby, dopravní stavby apod.,
  • vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo,
  • vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví,
  • střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví.

Jiné požadavky:

  • vysoké pracovní nasazení,
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • zvládání zátěžových situací,
  • velmi dobrá znalost práce na PC,
  • schopnost a ochota učit se novým věcem,
  • praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
  • schopnost vedení zaměstnanců,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  • přesné označení výběrového řízení,
  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče,
  • kontaktní telefonní číslo.

Nabízíme tyto benefity:

  • nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
  • 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
  • příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
  • peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
  • různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
  • čtvrtletní odměny,
  • perspektiva stabilního zaměstnání,
  • prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
  • vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Požadované doklady:

  • profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:

Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: podatelna@hlucin.cz.

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 14.04.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 22.04.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu.
Pozvánky k osobnímu pohovoru nebudou zasílány.

Celý text výběrového řízení zde: https://www.hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti/

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC - velmi dobrá znalost

Benefity

  • Závodní stravování - stravenky
  • Dovolená navíc - 5 dnů pracovního volna s náhradou platu
  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

Město Hlučín

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 26 680–38 570 Kč
Pracoviště: Mírové náměstí 24/23, 74801 Hlučín
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Dagmar Suchánková
E-mail: suchankova@hlucin.cz
Telefon: 595 020 223
ID inzerátu: 891427