Organizační pracovník/pracovnice správy budov

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Uherské Hradiště
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

správa budov (komunikace s majiteli, nájemníky a dodavateli, evidence revizí, zajištění oprav), administrativní činnost v rámci vedení kanceláře, komunikace s příslušnými úřady, sestavování přehledů a podkladů k jednotlivým projektům, práce u společnosti s dlouholetou tradicí zabývající se správou budov a developerskou činností, komunikativnost, smysl pro řád, velmi dobré organizační schopnosti, znalost PC (pokročilá znalost Word, Excel, Internet), SŠ vzdělání (technické výhodou), samostatné rozhodování, dobré komunikační schopnosti, ŘP "B", možnost též kratšího úvazku, příspěvek na cestovné, možnost vlastní seberealizace, správa novostaveb ve výborném tech. stavu, zázemí a příjemný kolektiv, telefon i pro soukromé využití, mimořádné odměny, dovolená navíc, kontakt telefonicky (8.00 - 15.00 hod.) nebo e-mailem

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Zvláštní prémie
  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

MARLIN reality s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 24 000 Kč
Pracoviště: Města Mayen 1536, 68601 Uherské Hradiště
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Mgr. Martina Kaletová
E-mail: kaletova@marlin.eu
Telefon: 773 300 078
ID inzerátu: 891613