VEDOUCÍ ODBORU ROZVOJE MĚSTA

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Zlín
  • HPP

Popis

Pracovní poměr: Na dobu neurčitou (nástup dle dohody, nejlépe od 01.07.2025)

Druh práce: Příprava a realizace investičních záměrů souvisejících s rozvojem města.

Požadavky pro vznik pracovního poměru:

  • Vzdělání VŠ - technický směr.
  • Znalost zákonů: stavební zákon; o pozemních komunikacích; o zadávání veřejných zakázek; správní řád; o obcích (obecní zřízení).
  • Komunikační dovednosti (argumentační, písemná, ústní), spolupráce v týmu, vysoké pracovní nasazení, zvládání stresových situací. 
  • Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel apod.). 
  • Plná svéprávnost. Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
  • Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. a zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Při ústním pohovoru nutno předložit osvědčení včetně čestného prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČR – (netýká se osob narozených po 01.12.1971).

Výhodou:

  • praxe ve veřejné správě, v investiční výstavbě, v inženýrské činnosti, v ekonomice investiční výstavby.
  • zvláštní odborná způsobilost (ZOZ) v územním plánování,
  • obecná orientace v legislativě ČR, čtení projektové dokumentace,
  • znalost anglického jazyka.

Nabízíme:

  • Po zapracování možnost přidělení služebního bytu.
  • Náborový příspěvek až ve výši 100 000 Kč.
  • 12. platová třída, trvalé vzdělávání, pružná pracovní doba, čerpání zdravotního volna, příspěvek na stravování, příspěvek na prevenci a posílení zdraví.

Další informace: Náplň činnosti odboru je uvedena v platném organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici na internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy). Bližší informace poskytne Ing. Petr Vrana, vedoucí oddělení kanceláře tajemníka, tel. 577 680 401, e-mail: vrana@muotrokovice.cz.

Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení, titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení - telefon, e-mail),
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách)

K písemné přihlášce nutno doložit:

  • životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 22.04.2025 v obálce označené heslem „VŘ-vedoucí ORM“ na adresu:

  • Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice
  • elektronicky DS: jfrb7zs
  • e-mail: epodatelna@muotrokovice.cz

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. V případě, že uchazeč uspěje ve výběrovém řízení a následně s ním bude uzavřen pracovní poměr, vztahují se na něj možná omezení týkající se výkonu jiné činnosti dle z. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů, z. č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, zákonů o volbách do zastupitelstev obcí a krajů a dalších právních předpisů.

O výsledku výběrového řízení budou všichni uchazeči písemně informováni.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vysokoškolské
  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Ubytování
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Stravenkový paušál

Umístění pracovní pozice