provádění pravidelné údržby vrtulníků Viper a Venom;
testování, opravy a seřizování nejmodernějších navigačních a komunikačních systémů;
testování a opravy elektroinstalace;
demontáže a montáže avionického vybavení vrtulníků;
provádění modifikací a servisních bulletinů.
Letecký technik pro drak a motory
Co Vás čeká?
provádění pravidelné údržby vrtulníků Viper a Venom;
testování, opravy a seřizování motorů a ostatních systémů vrtulníku;
demontáže a montáže agregátů (motory, reduktory, listy rotorů atd.);
provádění drakových oprav.
Co od Vás očekáváme?
SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo vyučení v oboru nebo v příbuzném oboru (obor letecký technik se strojním zaměřením - kód vzdělání 23, nebo elektro 26);
průkaz leteckého technického personálu (vydaný ODVL MO), nebo AML PART 66 pro kategorii A nebo B1/B2;
prokazatelná praxe leteckého technika v oboru minimálně 3 a více let;
čerství absolventi leteckých škol, případně strojních nebo elektro škol se mohou ucházet i bez praxe, zaškolíme;
aktivní znalost AJ, úroveň - pokročilý (B2 nebo STANAG 2);
předpoklad souhlasu vyžádání bezpečnostní prověrky na stupeň "Tajné".
Co Vám můžeme nabídnout?
náborový příspěvek 20 000 po zkušební době;
pracovní příležitost při zavádění nové letecké techniky;
pracovní úvazek na HPP;
pracovní doba 37,5 hodiny za týden;
zaměstnanecké výhody (např. stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, dotovaná karta MultiSport, poukázky na čištění pracovních oděvů, zdravotní volno/sick day, benefitní systém - Kafetérie a další);
možnost uplatnění dosavadních zkušeností a jejich rozšiřování - např. školení v zahraničí.
Nástup dle dohody.
Místo výkonu práce letiště Vícenice u Náměště nad Oslavou - Sedlec, Závod H-1 .
Pozice je vhodná i pro bývalé příslušníky AČR toho času v záloze.
Požadavky
Minimální vzdělání: Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení