Specialista řízení a logistiky zakázek (m/ž) - nový projekt

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Kutná Hora
  • HPP

Popis

Baví vás komunikace se zákazníky a chcete být u celého procesu zakázky od jejího přijetí až po expedici? 👩💻

Hledáme organizovaného a proaktivního člověka, který se postará o správu zakázek, jejich logistiku a plynulou komunikaci v angličtině.

Jedná se o rozjezd zcela nového projektu, takže hledáme někoho, kdo chce být u jeho vzniku a podílet se na jeho nastavení.

Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu! 🚀



Jak bude vypadat Váš den?

Budete první, kdo se dozví o nové zakázce – od jejího přijetí až po expedici budete v obraze.
Pravidelná komunikace se zákazníkem – informování o stavu zakázky až do jejího dokončení.
Angličtina na denním pořádku – naši zákazníci nemluví česky, proto budete využívat angličtinu písemně i ústně.
Správa zakázek i jejich logistika – komunikace s přepravci, zajištění dopravy a systémové zpracování nakládky.
Práce na ranní směny – standardně od 7:00, ale s možností přizpůsobení dle potřeb zákazníka. Přichody a odchody se nečipují, máme negativní systém docházky.
Možnost home office 2x týdně – po domluvě s vedoucím.


Jak si představujeme našeho kolegu?

Denně budete využívat AJ - v psané formě a mluvenou formu využijete na pravidelných meetingách se zákazníkem.
Microsoft Office je váš parťák – s Outlookem a Excelem (včetně práce s tabulkami) si hravě poradíte.
Čeština na úrovni rodilého mluvčího – budete denně komunikovat s různými odděleními, jak osobně, tak e-mailem.
Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti – čeká vás spolupráce se zákazníkem i kolegy napříč firmou.
Zvládání stresu – pokud se dokážete v náročných situacích zorientovat s klidem a udržet si přehled i pod tlakem, bude se vám u nás dařit.
Výhodou je znalost SAP – pokud ji nemáte, rádi vás vše naučíme!


Co vám můžeme nabídnout?

Máme pro Vás standardní benefity, které Vám nabídne každý. My našim zaměstnancům nabízíme i něco navíc.

• Smlouva na dobu neurčitou 🏠 – hodí se třeba při žádosti o hypotéku.
• 5 týdnů dovolené 🏝️️ – energii si načerpáte podle svých potřeb.
• Dotovaná strava 🍽️️ – výběr minimálně ze šesti jídel denně, ráno si můžete dát vajíčka se slaninou nebo ovesnou kaši.
• Cafeterie – 3000 Kč ročně 🎟️️ – můžete je využít na zážitky, lékárnu, kino, divadlo, knihy nebo jazykové kurzy.
• Sportovní benefity 🏋️️ – MultiSport karta nebo volný vstup do firemního fitka, v létě možnost míčových her na venkovním hřišti.
• Příspěvek na penzijní pojištění 💼 – už po prvním roce u nás.
• Zvýhodněný mobilní tarif 📱 – už po půl roce u nás můžete volat, psát a datovat za skvělou cenu!


Timto samozřejmě nekončíme, o více benefitech si můžete přečíst na našich kariérních stránkách.

📩 Pošlete své CV a začněte svojí cestu s Foxconnem ještě dnes. 🚀

Se všemi detaily vás seznámí Lenka

Lenka Císařová
Specialista náboru
📞: +420 605 786 097
💻: https://www.linkedin.com/in/lenkacisar/

A co bude následovat, až se přihlásíte?

Na to se můžete podívat zde.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Benefity

  • Bonusy a prémie
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na soukromé životní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Dovolená navíc
  • Závodní stravování
  • Cafeterie
  • Příspěvek na volný čas
  • Možnost home office
  • Firemní akce