PRACOVIŠTĚ Hulín
- Náplň práce: Aktivní komunikace se zákazníky (osobně, telefonicky, e-mailem), Zpracování logistických dat, Řešení problémů a nesrovnalostí spojených s naskladňováním či vyskladňováním, Komunikace s oddělením nákupu, zákaznického oddělení, Spolupráce na řízení a organizování nakládek, Každodenní práce s firemním systémem, Každodenní práce s Microsoft Excel, Zpracování a předávání informací, komunikace napříč firmou
- Požadavky: min. SŠ vzdělání, znalost anglického jazyka výhodou, Řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost a zdravé sebevědomí, znalost práce na PC (MS Office, Excel), zájem o osobní rozvoj a chuť pracovat
- Společnost nabízí: nástupní mzda dle znalostí, zkušeností od 23 000 Kč + variabilní složka mzdy do výše 20% HM, 5 týdnů dovolené, služební telefon / notebook, stravování v areálu společnosti (příspěvek zaměstnavatele na stravu), možnost bezplatného využití rekreačního areálu Haná, příspěvek na penzijní připojištění, 13. plat dle hospodářského výsledku firmy
| Kontaktní osoba: | Zuzana Slavíková |
| E-mail: | slavikova@magneton.cz |
| Telefon: | 573 592 440, 777 769 486 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.