Asistentka obchodu pro rumunský trh

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Chrudim
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Místo výkonu práce: Česko - Home office dle bydliště

Asistentka obchodu - vedení evidence zákazník vč. jejich vyhledávání a kontaktování, zasílání prezentací, newsletterů, domlouvání schůzek - práce v systému CRM.
Požadavky - znalost a praxe s obchodní činností min. 3 roky, znalost rumunského jazyka slovem i písmem- úroveň C2, anglický jazyk na úrovni B1-výhodou, není však podmínkou, energické a příjemné vystupování, znalost Microsoft Office, aktivní přístup, samostatnost, služební PC.

ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky, služební notebook.
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Bambarrier s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 28 000–32 000 Kč
Pracoviště: Poličská 1855, Hlinsko
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Barbora Akrmanová
E-mail: b.akrmanova@bambarrier.com
ID inzerátu: 949836

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Barbora Akrmanová
E-mail: b.akrmanova@bambarrier.com

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.