Kontakt telefonicky Po-Pá 8-15 hod., e-mailem.
Hledáme posilu do našeho týmu, která se nezalekne výzev a dokáže skloubit organizaci, komunikaci i operativní řešení situací. Pokud vás baví, když věci fungují podle plánu, ale zároveň umíte pružně reagovat, pak by tahle práce mohla být právě pro vás.
Pracoviště: Moravskoslezský kraj
Co vás čeká:
- plánování a koordinace zakázek, aby vše běželo hladce
- administrativa - evidence docházky, podklady k fakturaci
- komunikace se stávajícími klienty a budování dobrých vztahů
- spolupráce na náboru a zaškolování nových kolegů, organizace nástupů
- práce na PC (MS Office, interní databáze)
- operativní řešení nečekaných situací
- občasná výpomoc při úklidu, když je třeba pomoci týmu
- řízení služebního vozidla (doprava pracovníků a materiálu)
- reporting a návrhy na zlepšení procesů
Co od vás očekáváme:
- zkušenosti s koordinací zakázek nebo vedením lidí (výhodou, ne podmínkou)
- schopnost dobře si zorganizovat práci a řešit problémy s klidem
- komunikativnost a administrativní pečlivost
- jistotu v práci na PC (MS Office - Excel, Word)
- řidičský průkaz sk. B a chuť řídit
- flexibilitu a ochotu zaskočit i v terénu
Co nabízíme:
- služební notebook a telefon i k soukromému využití
- služební vůz k dispozici na firmě
- možnost podílet se na fungování a růstu firmy
- odpovídající finanční ohodnocení a zázemí menší společnosti, kde každý má možnost ovlivnit věci
Zaměstnanecké výhody:
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní připojištění