Administrativní pracovník/skladová účetní (m/ž)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • České Budějovice
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Hlavní náplní práce bude prodej náhradních dílů regulační techniky, komunikace se zákazníky, příprava zboží pro prodej, řešení reklamací, práce s pokladnou, příjem a výdej zboží, fakturace, evidence příslušné dokumentace, účast na inventurách, vedení knihy jízd. Praxe v zákaznickém servisu a zkušenosti s fakturací a skladovou evidencí jsou výhodou.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • Práce s PC
  • Jiné - komunikativní a samostatná osoba s ochotou učit se nové věci, technický typ
  • Ekonomika - skladové účetnictví - v programu MRP - výhodou

Benefity

  • Dovolená navíc - 5 týdnů dovolené
  • Jiné výhody - příspěvek na stravování, životní poj., školení, firemní tarif O2,parkoviště

Umístění pracovní pozice

ČES - Českobudějovická elektromontážní společnost, s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 28 000–33 000 Kč
Pracoviště: K. Světlé 2556, 37004 České Budějovice
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Novotná
E-mail: ces@ces-cb.cz
Telefon: 702118635
ID inzerátu: 957515

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Novotná
E-mail: ces@ces-cb.cz
Telefon: 702118635

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.