První kontakt e-mailem nebo telefonicky ve všední dny od 8:00 - 16:00 hodin.
Do jednosměnného provozu hledáme pracovníka skladu, který bude mít na starosti naskladňování a
vyskladňování zboží, správu a kontrolu skladu.
Pracovní doba 6-14,30 hod. Požadujeme pracovitost, zodpovědnost a pečlivost, fyzická zdatnost.
Nabízíme 5 týdnů dovolené, stravenky, bonusy.
Stravenky, 5 týdnů dovolené, prémie na Vánoce a na letní dovolenou.
| Kontaktní osoba: | Mgr. Eva Simonová |
| E-mail: | eva.simonova@hicon.cz |
| Telefon: | 607 041 880 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.