Požadavky:
x ÚSO ekonomického směru,
x základní znalost účetnictví a DPH,
x MS Office,
x základní znalost angličtiny,
x zkušenosti na obdobné pozici výhodou,
x znalost ERP Money S5 výhodou.
Pracovní náplň: fakturace, evidence objednávek a kupních smluv k zakázkám, ostatní administrativní činnost.
Nabízíme: pracovní smlouvu na dobu určitou s možností dalšího prodloužení
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, sick days, příspěvek na penz. připojištění.
V případě zájmu pište na uvedený email.
| Kontaktní osoba: | Kateřina Goláňová |
| E-mail: | personalni@alliumagro.cz |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.