Účetní obce

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Kladno
  • HPP
  • nástup 2. 1. 2026

Popis

Náplň práce:

  • komplexní vedení účetnictví obce
  • komplexní vedení rozpočtu obce
  • daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání
  • evidence obyvatel
  • účtování pokladny
  • fakturace
  • evidence majetku, závazků a pohledávek obce
  • příprava podkladů pro inventarizaci majetku
  • příprava auditu, komunikace s auditory
  • personalistika, zpracování podkladů pro mzdy
  • zpracování statistických výkazů
  • zajišťování platebního styku s bankou
  • skartace a archivace účetních dokladů
  • další administrativní práce na obecním úřadě

Místo výkonu práce:

  • Obecní úřad Ledce

Podmínky:

  • nástup 2. 1. 2026 nebo dle dohody
  • pracovní poměr 30 hodin týdně
  • pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
    1. platová třída (platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)

Požadavky:

  • minimálně úplné středoškolské vzdělání s praxí 2 roky
  • znalost podvojného účetnictví, účetnictví obcí
  • dobrá znalost práce s PC (zejména Windows, MS Office, internet)
  • znalost zákona o účetnictví, zákona o obcích a rozpočtových pravidlech územních celků,
    znalost správního řádu
  • organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, příjemné
    vystupování, ochota dále se vzdělávat

Výhodou:

  • řidičský průkaz skupiny B

Předpoklady uchazeče:

  • státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR
  • věk minimálně 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost

Náležitosti písemné přihlášky:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu, popř. číslo dokladu o povolení k pobytu
  • telefonní kontakt
  • datum a podpis zájemce

Povinné přílohy k přihlášce:

  • strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a s důrazem na odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných činností
  • originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb.
    Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
Přihlášku doručte v zalepené obálce označené „Výběrové řízení – ÚČETNÍ“ a s uvedením adresy uchazeče osobně nebo zašlete na adresu Obecní úřad Ledce, Ledce č. p. 17, 273 05 p. Smečno tak, aby byla doručena nejpozději v pátek 28. 11. 2025 do 12.00 hodin.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto vyhlášené výběrové řízení kdykoliv zrušit či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 26 310 Kč
Pracoviště: 17, 27305 Ledce
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Patrik Tichava
E-mail: ou@obec-ledce.cz
Telefon: 312 589 231
ID inzerátu: 968675

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Patrik Tichava
E-mail: ou@obec-ledce.cz
Telefon: 312 589 231

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.