O nás
Firma ARLES, s.r.o. byla založena v roce 1998 a od svého vzniku se specializuje na spotřební materiál a náhradní díly pro kopírovací zařízení, tiskárny a IT periférii. Během let jsme se etablovali jako jeden z předních distributorů a dodavatelů spotřebního materiálu pro kancelářskou IT techniku.
Náplň práce:
- Poskytování administrativní podpory prodejnímu/nákupnímu oddělení.
- Zadávání objednávek a nabídek do firemního systému.
- Příprava finančních analýz a pravidelný reporting.
- Komunikace s obchodními partnery (zejména e-mailem) převážně v AJ jazyce.
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně středoškolské vzdělání.
- Znalost anglického jazyka na úrovni B1 (převážně písemná komunikace).
- Dobrá znalost MS Office (zejména Excel a Word).
- Schopnost pracovat v týmu, i samostatně, a vynikající komunikační dovednosti.
- Znalost informačního systému I6 výhodou.
- Trpělivost a vytrvalost při dosahování cílů.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavou a pestrou práci v dynamickém mezinárodním obchodním prostředí.
- Motivující finanční ohodnocení a možnost profesního růstu.
- Smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení.
- Pracovní dobu od 8:00 do 17:00 hodin v moderním pracovním prostředí ve Fryštáku.
- Možnost využívat občasný homeoffice po zapracování.
- Moderní technologie včetně AI, které podporují naše obchodní procesy a efektivitu.
- Čeká Vás přátelský kolektiv v nově vybudovaných prostorách firmy.