Referent/ka hospodaření s majetkem státu

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • České Budějovice

Popis

Generální finanční ředitelství obsazuje pozici Referent/ka hospodaření s majetkem státu. 

🔎 Generální finanční ředitelství | České Budějovice

💼 Co bude Vaším úkolem?
- komplexní zajištění agendy centrálního nákupu kancelářského materiálu pro finanční správu
- evidence, správa a posouzení požadavků v objednávkovém systému
- příprava podkladů pro plán centrálních nákupů
- příprava podkladů pro zadávání veřejných zakázek a komplexní zajištění zakázky malého rozsahu (VZMR) na dodávky v rozsahu stanoveném vnitřním předpisem
- koordinace a zabezpečení dodávek
-  dílčí úkony při likvidaci faktur a kontrola věcné správnosti realizované hospodářské operace
- zajištění plnění nebo uplatnění práv či povinností vyplývajících ze smluvních vztahů
- tvorba návrhů stanovení standardů v oblasti vybavení služebních působišť, resp. pracovišť 

👍 Co by Vám nemělo chybět?
- VŠ vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu
- praxe v oblasti hospodářské správy, nákupů spotřebního materiálu, veřejných zakázek, obchodně - právních vztahů, rozpočtu či financování
- aktivní znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word, Outlook)
- schopnost samostatné i týmové práce
- analytické a logické myšlení
- dobrý písemný i ústní projev
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- aktivní přístup, časová flexibilita a  ochota se vzdělávat
- znalost  zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů - výhodou
- znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů - výhodou
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), vč. prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů - výhodou
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vč. prováděcí vyhlášky č. 410/2009 Sb., ve znění pozdějších předpisů - výhodou
- znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů - výhodou
- bezúhonnost

🎁 Co Vám můžeme nabídnout?
- místo výkonu:  České Budějovice
- platové zařazení: platová třída 12
- předpokládaný den nástupu: 1. 1. 2026
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení pracovního místa na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou)
- stabilní zaměstnání ve státní správě
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- příspěvek na stravování
- výhody plynoucí z kolektivní smlouvy: 5 dní volna z důvodu indispozice, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity

📩 Jak se přihlásit do výběrového řízení?
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do  28. 11. 2025  na e-mail: Marie.Sucha@fs.gov.cz a v kopii Renata.Rajnova@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 700798 (PP)
Více informací poskytne kontaktní osoba: Ing. Renata Rajnová (tel. 953 110 320).

👉Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa 👈

Máte nějaké doplňující dotazy? | Potřebujete poradit s vyplněním žádosti?

Jsem vám plně k dispozici!

 

 

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Tereza Slezáková
E-mail: Tereza.Slezakova@fs.gov.cz
Telefon: 953 110 546

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.