Diakonie ČCE – středisko Světlo ve Vrchlabí je nezisková organizace poskytující sociální služby od roku 1992 a patřící do sítě 140 diakonických zařízení po celé ČR. Uvědomujeme si, že se každý z nás může dostat do těžké životní situace. Proto je naší vizí harmonická lokální komunita, kde klíčovými hodnotami jsou respekt a vzájemná pomoc. Díky tomu člověk nalezne oporu pro řešení svého problému. Naším posláním je na základě diakonických hodnot pomáhat potřebným a šířit smysl vzájemné pomoci na Vrchlabsku a Jilemnicku. Používáme k tomu sociální služby a principy komunitní práce.
Vedoucí služby Osobní asistence a zároveň Sociální pracovník/ce
Koho hledáme?
Člověka, jenž má vášeň v organizování, důsledném, ale respektujícím řízení a komunikaci.
… Diakonie tvoří společenství, které v milosrdenství a s nadějí fortelně pomáhá potřebným. Hledáme zájemce, pro kterého jsou tyto hodnoty důležité a jehož srdce tepe pro pomoc druhým lidem.
… Podle nás taková kvalitní služba stojí na třech klíčových aspektech – na skvělé péči o klienty, na udržitelném přístupu k zaměstnancům a na ekonomickém zajištění. Vy budete ten/ta, kdo bude mít v naší neziskové organizaci na starosti klienty a tým.
… Práce pro Diakonii není jen o pečlivé terénní péči a její dokumentaci, ale taky o tvořivém využití vašich bohatých zkušeností při hledání nových cest a podílení se na strategickém řízení služby.
… Jsme tým otevřený novým podnětům, učící se zpětnou vazbou a inspirující se vzájemně jeden od druhého. Dělá nám radost společně komunikovat, hledat řešení a rozvíjet se.
Co Vás čeká na pozici vedoucího osobní asistence?
Jednání se zájemci a klienty služby, realizace sociálních šetření, uzavírání smluv o poskytování sociálních služeb, individuální plánování služby, konzultace s klienty a rodinnými příslušníky, vedení dokumentace uživatelů. V ORP Vrchlabí.
Řízení a koordinace práce pracovníků, cílené vzdělávání a hodnocení zaměstnanců, vedení porad a rozvoj týmové spolupráce, tvorba rozpisu služeb.
Řízení a koordinace obsahu a aktivit sociální služby, zajištění kvality služby, účast na komunitním plánování, kulatých stolech a propagace služby. Nastavování cílů služby, plánování a reflektování rozvoje služby. Tvorba a aktualizace dokumentace služby (standardů kvality, dalších vnitřních pravidel služby). Příprava podkladů pro rozpočtování služby.
Co Vám nabízíme?
Ideálním partnerem v našem týmu budete, pokud splňujete následující odborné požadavky:
| Kontaktní osoba: | Adéla Benešová |
| E-mail: | provoz@diakonievr.cz |
| Telefon: | 739 238 540 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.