Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Brno-město
  • HPP
  • nástup 15. 1. 2026

Popis

První kontakt e-mailem: luzarova@vasicek.law

Hledáme administrativní asistentku pro advokátní kancelář v centru Brna. Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny jsou vítány. Dále požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Nabízíme stabilní pracovní pozici, vynikající kolektiv, příjemné pracovní prostředí v zavedené advokátní kanceláři v centru Brna, pracovní dobu od 8:00 h - 16:30 h, odpovídající ohodnocení, řádné zaškolení.

stravenkový paušál, personal days (obdoba sick days), právní služby s výraznou zaměstnaneckou slevou, možnosti dalšího vzdělávání

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Umístění pracovní pozice

VFH Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000 Kč
Pracoviště: Dominikánské náměstí 656/2, 60200 Brno
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Bc. Petra Luzarová
E-mail: luzarova@vasicek.law
Telefon: 541425555
ID inzerátu: 972319

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Bc. Petra Luzarová
E-mail: luzarova@vasicek.law
Telefon: 541425555

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.