Náplň práce:
• Zodpovědnost za plynulý chod e-shopu - včasné a správné vyexpedování objednávek
• Školení, adaptace, vedení a motivace týmu cca 25 podřízených
• Plánování a organizace práce týmu
• Komunikace napříč dalšími odděleními
• Spolupráce při nastavování nových procesů a podílení se na nových projektech
Požadujeme:
• Předchozí zkušenosti na podobné pozici min. 2 roky
• Schopnosti vést a motivovat své podřízené
• Pro-aktivní přístup a týmového ducha
• Výborné organizační a komunikační schopnosti
• Ochotu pracovat na ranní a odpolední směny
• Znalosti práce s PC a MS Office
• Ochota pracovat na ranní a odpolední směny (po - pá 6:00 -14:30, 12:30 - 21:00), 1x za měsíc neděle
| Kontaktní osoba: | Hana Vilímová |
| E-mail: | h.vilimova@benu.cz |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.