Vedoucí týmu zákaznické podpory

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Vyškov

Popis

Hledáte práci, kde budete mít zodpovědnost, prostor pro rozhodování a možnost vést tým?

Máte zkušenosti z výrobního prostředí a baví Vás komunikace se zákazníky i interními týmy?

Pak čtěte dál

Popis pozice

Vaším hlavním úkolem bude vést tým kolegů, kteří jsou klíčovým článkem mezi plánováním, nákupem a zákazníkem.

Budete zastřešovat jejich práci ařešit složitější situace.

Čeká Vás každodenní komunikace se zákazníky, dodavateli, výrobou i nákupem.

Budete řešit reklamace, neshody, zpoždění dodávek či navýšení množství.

Součástí Vaší práce bude také kontrola správnosti dat v systému, příprava reportů a dohled nad logistickými procesy.

Požadavky

Hledáme člověka, který má praxi na podobné pozici ve výrobní firmě, ideálně v automotive.

Nezbytná je znalost SAPu, komunikativní angličtina (němčina je výhodou) a řidičský průkaz.

Potřebujeme někoho, kdo je do práce angažovaný a chápe, že vyřešení potíží či přání zákazníka je prioritou.

Nabízíme

Týden dovolené navíc, abyste měli čas opravdu vypnout.

Příspěvek na dopravu, protože víme, že cesta do práce něco stojí.

Měsíční odměny a 13. mzda jako poděkování za Vaši práci.

Příspěvek na stravování a benefit kartu v hodnotě 6 000 Kč ročně, ať si můžete dopřát něco navíc.

Parkování přímo u firmy, takže žádné ranní stresy s hledáním místa.

A i když home-office není nastaven pravidelně, po domluvě je možný – protože víme, že občas je potřeba skloubit práci s osobním životem.

Požadované jazyky

  • Čeština

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.