Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou - uvedená délka zaměstnání se může změnit.
Hlavní úkoly:
Přijámání a organizace návštěv areálu zaměstnavatele; Zajištění provozu vnitřní a externí pošty; Organizace a zajišťování benefitních programů; Organizace studentských praxí a brigád
Požadavky:
praxe na obdobné pozici výhodou (recepce, administrativa, personalistika); Angličtina - minimálně na úrovni B1/B2 (aktivní komunikace s návštěvami, telefonáty, e-maily). Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook); Schopnost pracovat s interními systémy; Komunikační a organizační schopnosti. Spolehlivost, samostatnost, diskrétnost, zodpovědnost, pozitivní vystupování.
Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - Mgr. Aleny Okáčové:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: personalistika@precheza.cz;
| Kontaktní osoba: | Mgr. Alena Okáčová |
| E-mail: | personalistika@precheza.cz |
| Telefon: | 602151841 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.