Úvazek 20 - 25 hodin týdně. Vyhrazeno pro OZP.
Pracovní doba (od - do): 7:00 - 11.00, nebo do 15:30 h. Dle dohody a Vašeho zdravotního stavu upravíme úvazek i pracovní dobu.
Hledáme nového kolegu/kolegyni do naší společnosti s rodinnou atmosférou na pozici Administrativní pracovník. Požadujeme dobrou znalost PC, řidičský průkaz sk. B, chuť učit se nové pracovní záležitosti. Náplň práce: pravidelné informování zákazníků o našich prodejních akcích, nových cenách, sortimentu, aj. z pobočky v Olomouci.. Nabízíme: výše uvedenou hrubou mzdu + po zapracování osobní ohodnocení, které můžete výrazně ovlivnit, na základě Vašich výsledů.
Kontakt je možný telefonicky (9:00 - 13:00) nebo e-mailem.
| Kontaktní osoba: | Lenka Sedláčková |
| E-mail: | eereeprace@seznam.cz |
| Telefon: | 797 807 985 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.