Sociální pracovník/pracovnice

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Olomouc
  • HPP
  • nástup 1. 1. 2026

Popis

První kontakt POUZE e-mailem nebo telefonicky v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin.

Co u nás budete dělat:

- vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (například: jednání se zájemci o sociální službu, se správními orgány a jinými organizacemi, s opatrovníky klientů, provádění sociálních šetření, vedení sociální agendy atd.),

  • vést depozitní pokladnu.

Co od Vás požadujeme:

  • Vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
  • znalost zákona o sociálních službách a jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkajících se sociální a rodinné oblasti,
  • orientace v problematice osob s mentálním postižením, autismem a problémovým chováním,
  • znalost problematiky individuálního plánování,
  • flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, samostatnost,
  • psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi s agresivním chováním,
  • schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby,
  • administrativní dovednosti, schopnost zpracování projektů a žádostí o dotace,
  • schopnost sebevzdělávání a týmové práce,
  • profesionální přístup k práci,
  • výbornou znalost práce na PC,
  • zdravotní způsobilost, očkování proti hepatitidě typu B dle § 9, vyhlášky 537/2006 Sb.,
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
  • bezúhonnost.

Co Vám nabízíme:

  • zázemí v oboru dobře profilované organizace
  • stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy - nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě - 10. platová třída, stupeň dle délky doložené praxe)
  • po zapracování možnost navýšení o osobní příplatek (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost)
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou,
  • možnost seberealizace a profesního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • cenově zvýhodněné stravování,
  • příspěvek na produkty spoření na stáří.

V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: personalni@klic-css.cz, nebo poštou či osobně na adresu:

Klíč - centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:

  • strukturovaný životopis
  • přihlášku do výběrového řízení
  • prosté kopie dokladů o dosaženém vzdělání
  • souhlas se zpracováním osobních údajů

Místo výkonu práce: DS Domino, Dvorského 17, 779 00 Olomouc - Svatý Kopeček

Výkon práce: jednosměnný pracovní režim, pracovní doba: pondělí-pátek (7:00 - 15:30)

Nástup: 01/2026

Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, personalni@klic-css.cz, tel.: 778 799 573 (pracovní dny od 8 do 15 hodin)

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné
  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 35 840–43 500 Kč
Pracoviště: Dvorského 5/17, Olomouc
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Mgr. Jana Hlaváčová
E-mail: personalni@klic-css.cz
Telefon: 778 799 573
ID inzerátu: 977145

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Mgr. Jana Hlaváčová
E-mail: personalni@klic-css.cz
Telefon: 778 799 573

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.