CO BUDEŠ DĚLAT?
Zajišťovat provozní a administrativní podporu napříč odděleními
o Zajišťovat komunikaci s dodavateli, partnerskými organizacemi a institucemi veřejné správy.
o Zajišťovat vybavení pro zaměstnance a provoz organizace.
o Zajišťovat obslužné činnosti spojené s jednáními, prezentacemi, akcemi a školeními
o Údržba a správa kanceláří a IT vybavení
o Evidence přijatých a vydaných faktur a smluv
o Správa pokladny a zpracování příkazů k úhradě
o Podatelna, spisová služba, archivace
o Příprava podkladů pro uzávěrky a audity
KOHO HLEDÁME? A bez čeho se rozhodně neobejdeme
o Vzdělání: Středoškolské s maturitou
o Trestní bezúhonnost
Hledám prakticky orientovaného, samostatného a milého člověka, který zvládne administrativní i provozní agendu, má zkušenosti s veřejnou správou a spisovou službou.
o Praxe ve veřejné správě nebo obdobné administrativní činnosti (min. 3 roky).
o Znalost spisové služby a archivace dle platné legislativy.
o Orientace v účetních a administrativních procesech (faktury, smlouvy, pokladna, příkazy k úhradě)
o Zkušenost se správou majetku
o Dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
A CO ZA TO?
30 000 - 40 000 Kč na HPP (Plat dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle zkušeností))
Nabízíme:
Služební notebook a mobilní telefon
Pružná pracovní doba
Home office
Stravenková karta Edenred
Zvýhodněné jízdné DÚK
Možnost čerpání příspěvků z fondu FKSP
Vzdělávání a účast na konferencích
Kontakt: e-mailem
| Kontaktní osoba: | Kateřina Mlnaříková |
| E-mail: | mlnarikova@ecuk.cz |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.