ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE, ASISTENT/KA

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Hradec Králové
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

NÁPLŇ PRÁCE:

  • administrativní činnost (obstarávání materiálu na zakázky, zadávání příjmu a výdeje zboží, - fakturace, kontrola knih práce, správa telefonů, shromažďování fotodokumentace, příprava výběrových řízení, tisk projektů a jejich evidence, inventarizace nářadí, evidence drobného majetku, vedení evidence odpadů, změny v evidenci vozového parku, péče o zaměstnance a brigádníky, zápisy z porad atd.)

POŽADAVKY:

  • znalost práce na PC
  • začátek pracovní doby v 6h ráno
  • loajálnost, pečlivost, důslednost, komunikativnost a samostatnost
  • řidičský průkaz sk. B je výhodou

VÝHODY:
Jsme přední, dynamicky se rozvíjející firma v zahradnickém oboru. Nabízíme moderní zázemí, mzdu, která rozhodně není k zahození, jasné a spravedlivé podmínky odměňování, možnost kariérního růstu, firemní školení, vzdělávací kurzy, občerstvení na pracovišti, firemní akce…

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Benefity

  • Jiné výhody - firemní školení, vzdělávací kurzy, občerstvení na pracovišti, firemní akce

Umístění pracovní pozice

OK ZAHRADY s. r. o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 33 000–38 000 Kč
Pracoviště: Jos. Jungmanna 1735, 50401 Nový Bydžov
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Petra Čejková
E-mail: asistent@okzahrady.cz
Telefon: 730 150 088 (po - pá 6:00 - 14:30)
ID inzerátu: 977269

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Petra Čejková
E-mail: asistent@okzahrady.cz
Telefon: 730 150 088 (po - pá 6:00 - 14:30)

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.