Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Chomutov
  • HPP
  • nástup 1. 2. 2026

Popis

Pracovní náplň:

Řízení a koordinace činností odboru majetku města a útvaru investic, zejména:
• komplexní správa majetku města, evidence nemovitostí a pozemků,

• výkon funkce investičního manažera: od plánování, koordinaci až po zajištění realizace investičních akcí města,
• zajištění procesu veřejných zakázek v souladu s platnou legislativou,
• zajištění financování projektů prostřednictvím dotačních programů, včetně přípravy podkladů pro žádosti o dotace a jejich administrace,
• evidence smluv, rozpočtu a výdajů odboru,
• spolupráce s dalšími odbory, vedením města a externími subjekty,
• zajištění občanské vybavenosti, odpadového hospodářství, ochrany vod a veřejných služeb,
• strategické plánování a příprava podkladů pro rozhodování vedení města,
• zastupování odboru vůči dodavatelům úřadům a veřejnosti.

Požadavky:
• vysokoškolské vzdělání stavebního směru (preferováno), případně technického směru, a to v bakalářském nebo magisterském studijním programu dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
• odborná praxe v oblasti přípravy a realizace investičních akcí minimálně 3 roky,

• zkušenosti s vedením týmu: schopnost řídit, vést a motivovat pracovní kolektiv,
• zkušenosti a schopnost finančního řízení investičních akcí,
• samostatnost, spolehlivost, přesnost, smysl pro zodpovědnost,
• analytické a organizační schopnosti,
• schopnost samostatného rozhodování a zodpovědnosti,
• znalost práce s MS Office a případně dalšími kancelářskými a investičními systémy,
• ochota se dále vzdělávat,
• řidičský průkaz skupiny „B“.

Platové zařazení:
Platové ohodnocení v 11. platové třídě, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, se zařazením do stupně podle uznatelné praxe.

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
• vyplněná přihláška,
• strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
• kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší 3 měsíců; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.

Zalepenou obálku s výše uvedenými dokumenty označte: „Výběrové řízení – Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic“

Způsob podání přihlášky:
• osobně v podatelně Městského úřadu Jirkov,

• písemně na adresu: Městský úřad Jirkov, nám. Dr. Beneše 1, Jirkov 431 11,
• vložením do schránky Městského úřadu (schránku naleznete v uličce mezi Městským úřadem a lékárnou na oplocení, schránka je označena „schránka Městského úřadu“).

Přihláška musí být doručena nejpozději do 16. 12. 2025 do 12 hod.

Přesné informace najdete na stránkách města Jirkov: www.jirkov.cz

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 50 000 Kč
Pracoviště: nám. Dr. E. Beneše 1, 43111 Jirkov
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Petra Štáfková
E-mail: p.stafkova@jirkov.cz
ID inzerátu: 977521

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Petra Štáfková
E-mail: p.stafkova@jirkov.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.