Vedoucí personálního oddělení

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha
  • HPP

Popis

Pro našeho klienta, prestižní vzdělávací instituci, která se zaměřuje na rozvoj talentů v různých uměleckých oborech, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí personálního oddělení.

Náplň práce:

  • řízení menšího kolektivu zaměstnanců
  • koordinace personalistek/personalistů na fakultách
  • zajištění personální agendy pro rektorát a nefakultní pracoviště včetně administrace výběrových řízení
  • odpovědnost za chod a rozvoj personálního oddělení
  • koordinace zajištění fungování a rozvoje příslušných personálních systémů a aplikací
  • zpracování podkladů do mezd pro mzdovou účtárnu
  • příprava a koordinace zpracování systemizace
  • příprava a koordinace archivace osobních spisů
  • zpracování podkladů pro zaměstnávání cizinců
  • tvorba a rozvoj HR strategie, aktivní podíl na budování firemní kultury
  • zajištění plné shody všech HR procesů s aktuální českou pracovněprávní legislativou
  • poskytování odborného poradenství zaměstnancům a vedoucím pracovníkům v oblasti pracovního práva a pracovních podmínek, zaměstnaneckých benefitů a jejich správa
  • zodpovědnost za bezchybné zpracování vstupů a podkladů pro mzdové uzávěrky, podkladů pro výkaznictví za požadované období

Očekáváme:

  • minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici – ve vysokoškolském prostředí výhodou
  • PC dovednosti (MS Office), znalost práce ve mzdovém programu VEMA výhodou
  • vysokoškolské vzdělání výhodou
  • znalost pracovních postupů a zákonných povinností v personalistice
  • znalost české pracovněprávní a související legislativy
  • zkušenost s vícezdrojovým financováním, praxi z oblasti finančních zdrojů EU
  • výborné komunikační dovednosti
  • schopnost být spolehlivou oporou pro zaměstnance i vedení společnosti
  • dobrou prokazatelnou znalost českého jazyka v mluveném i písemném projevu
  • schopnost komunikace v AJ na úrovni B2 (písemné i ústní)
  • prokazatelné zkušenosti s komplexním zpracováním HR agendy
  • schopnost vedení skupiny podřízených zaměstnanců
  • schopnost týmové práce, systémového přístupu k práci, řešení problémů, zvládání pracovních úkolů ve stresových situacích
  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, důslednost, flexibilita, samostatnost

Nabízíme:

  • HPP na dobu určitou na 1 rok, s perspektivou prodloužení a stabilizace pracovní pozice
  • 6 týdnů dovolené
  • 3 dny sick days/kalendářní pololetí
  • odměňování podle vnitřního mzdového předpisu AMU
  • příspěvek na doplňkové penzijním připojištění, popř. DIP
  • možnost zvýhodněného stravování v objektu zaměstnavatele
  • notebook
  • mobilní telefon
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • místo výkonu práce: Praha 1 – Malostranské náměstí

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Požadované jazyky

  • Angličtina
  • Čeština
  • Němčina

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.