Referent/ka odboru investic a správy majetku

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Karviná
  • HPP
  • nástup 1. 2. 2026

Popis

Vedoucí úřadu Města Rychvald vyhlašuje veřejnou výzvu dle zákona č. 312/2002 Sb.
na obsazení pracovního místa:

Referent/referentka odboru investic a správy majetku

Zaměstnavatel:                                Město Rychvald

Druh práce:                                       referent/referentka investic a správy majetku

Předpokládaný nástup:                1. 1. 2026 nebo dle dohody

Pracovní poměr:                             na dobu neurčitou s úvazkem 1,0

Pracovní úvazek:                             40 h týdně

Místo výkonu práce:                     území města Rychvald, pracoviště MěÚ Rychvald, čp. 678

Platové zařazení:                            10. platová třída podle délky praxe dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v úplném znění, příplatky dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce v úplném znění

Charakteristika vykonávané práce, mimo jiné:

    • zabezpečování komplexní projektové přípravy oprav, údržby a investičních akcí (projektů), zajištění přípravy a zpracování projektové dokumentace a podkladů pro vydání územního rozhodnutí a stavebního povolení, zajištění samotné realizace projektů včetně veškeré administrace spojené s přípravou a realizací projektů
    • zajišťování přípravy, administrace a realizace všech svěřených veřejných zakázek města
    • zpracovávání smluv, objednávek na realizace svěřených veřejných zakázek
    • u realizovaných projektů vedení majetkové a inventární evidence
    • pro svěřené projekty zabezpečování výkonu inženýrských  činnosti  BOZP a TDI, přípravy podkladů pro věcná břemena, zajišťování vytyčení inženýrských sítí, předání staveniště, koordinace postupu stavebních prací, převzetí dokončených staveb, kontrola dodavatelské dokumentace staveb, kontrola odstranění vad a nedodělků z přejímacích řízení, účast na kontrolních dnech a jiných schůzkách souvisejících s projekty, zajišťuje podklady pro kolaudační řízení a účastní se na tomto řízení, zajišťuje fotodokumentaci jednotlivých staveb a jejich archivaci
    • zabezpečování financování a kontroly financování realizovaných projektů v souladu s rozpočtem města, sledování průběžných výdajů v souladu s uzavřenými smlouvami
    • příprava komplexních podkladů pro zpracování a podávání žádostí o dotace a koordinace činností zaměřených na získávání dotací z EU a dalších zdrojů
    • administrace dotačních projektů: zpracování průběžných monitorovacích zpráv, zpráv o udržitelnosti a závěrečných vypořádáních přiznaných dotací a podpor
    • příprava podkladů, zajištění řádného a včasného splnění podmínek dotačních programů
    • kontrola plnění podmínek čerpání dotací v souvislosti s podmínkami konkrétního dotačního programu a rozhodnutím o poskytnutí dotace
    • v případě čerpání dotací zajišťování veškeré administrace související s žádostí o dotaci, podmínkami poskytovatele dotace (podpory), jako příjemce dotace nebo i poskytovatel dotace
    • vyhledávání a posuzování vhodných národních, evropských i jiných zdrojů k zajištění kofinancování projektů a investičních projektů města pro všechny útvary MěÚ

Benefity:

  • osobní ohodnocení, odměny
  • náborový příspěvek 50.000 Kč
  • služební byt
  • 25 dnů dovolené
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na ošacení
  • prohlubování vzdělávání
  • 6 dnů zdravotní volno
  • pružná pracovní doba
  • stabilní zaměstnání v příjemném kolektivu

Podmínky pro vznik pracovního poměru:

  •           .    státní občan ČR, případně občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem
  •                Dohody o Evropském hospodářském prostoru nebo fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt
  • vše minimálně dle § 4, zák. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků
  • věk minimálně 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost dle § 4, odst. 2) zák. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků
  • minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou - technického zaměření podmínkou!

Další požadavky na uchazeče:                                 

  • dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, práce s databázemi)
  • zkušenosti s administrativou zadávání veřejných zakázek a uzavíráním smluv výhodou
  • zkušenosti s administrací a řízením projektů financovaných z veřejných zdrojů (EU fondy, státní či krajské dotace) výhodou
  • znalost dotačních programů a legislativy v oblasti čerpání veřejných finančních prostředků výhodou
  • dobrá orientace v dokumentaci staveb
  • zodpovědný a pečlivý přístup ke svěřeným úkolům, analytické schopnosti
  • zkušenosti s čerpáním rozpočtu, fakturací a jinými ekonomickými činnostmi 
  • řidičské oprávnění skupiny B podmínkou (aktivní řidič)
  • dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatně řídit projekty a koordinovat tým

Přihláška zájemce, jako samostatný dokument, musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul zájemce
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • datum a podpis zájemce
  • kontaktní informace: e-mail, telefonní číslo

K přihlášce připojí tyto doklady:

  • životopis včetně profesního životopisu, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech i týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti)
  • úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze připojit v prosté kopii)

Místo, způsob a lhůta podání přihlášky:

  1. v zalepené obálce poštou nebo osobně na adresu Městského úřadu Rychvald, Orlovská 678, 735 32 Rychvald. Obálku označte:

„Veřejná výzva – referent odboru investic a správy majetku - NEOTVÍRAT“

V případě doručování nabídek poštou je za okamžik podání přihlášky považováno převzetí přihlášky adresátem v místě pro podání přihlášek v uvedeném termínu. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že Město Rychvald bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji. Na obálce bude uvedena úplná adresa odesílatele, (i) pro potřeby vrácení příloh přihlášky neúspěšnému uchazeči, (ii) pro potřeby vrácení v případě podání přihlášky po termínu podání.

nebo

  1. elektronicky do DS města: 6snbbka

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo termín výběrového řízení prodloužit bez uvedení důvodu, případně výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

Informace na telefonu číslo:      596 543 037                             

Lhůta pro podání přihlášky:       do 5. 1. 2026     do 11:00 h         

 

 

                                                                                                                              Ing. Radek Běhal, v. r.

                                                                                                                              tajemník

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Město Rychvald

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 33 000–47 000 Kč
Pracoviště: Orlovská 678, 73532 Rychvald
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Jana Krasňanová
E-mail: krasnanova@rychvald.cz
Telefon: 596 543 037
ID inzerátu: 977784

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Jana Krasňanová
E-mail: krasnanova@rychvald.cz
Telefon: 596 543 037

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.