Náplň práce:
· Zajištění administrativního chodu recepce wellness (práce s rezervačním systémem Protel -
zaučíme, přijímání objednávek, drobný prodej, vyřizování telefonátů a emailové
korespondence)
· Komunikace a spolupráce s ostatními hotelovými středisky
· Aktivní pomoc při zajištění chodu a udržování wellness centra (výpomoc při zajištění
některých procedur a jednoduchých úkolů dle pokynů vedoucí wellness)
· Vhodné pro absolventy, studenty
· Práce na směny (krátký a dlouhý týden)
Požadujeme:
· Komunikativní znalost AJ a NJ
· Uživatelská znalost práce na PC
· Komunikativnost a proklientský přístup
· Odolnost vůči stresu
· Schopnost pracovat v týmu a koordinovat provoz wellness centra
Nabízíme:
Pondělí až pátek od 9:00 do 14:00
| Kontaktní osoba: | Tereza Nykrynová |
| E-mail: | t.nykrynova@piniahotelandresort.cz |
| Telefon: | 770 148 748 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Reakcí na tento inzerát a zasláním životopisu s osobními údaji do společnosti CPI Hotels, a.s.,
IČO 47116757, se sídlem Praha 10, Bečvářova 2081/14, PSČ 10000, výslovně souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to výhradně pro účely náborového procesu a přijímacího řízení na pracovní pozici ve společnosti. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou, nejdéle však na dobu 5 let od poskytnutí souhlasu.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.