Náplň práce:
· Zajištění chodu a řízení wellness centra
· Řízení a motivace malého týmu kolegů
· Aktivní práce v provozu wellness centra (provádění masáží, procedur, příprava wellness
centra pro provoz)
· Administrativa střediska (faktury, objednávky, komisní prodej, inventury, docházky, plán
směn, administrativa na wellness recepci)
· Zodpovědnost za plnění standardů a nastavení hygienických norem
· Neustálé rozvíjení wellness služeb, zajištění školení a zvyšování kvalifikace personálu
Požadujeme:
· Vzdělání nebo certifikace v oboru
· Praxi v oboru na obdobné pozici výhodou
· Znalost AJ a NJ na komunikativní úrovni
· Uživatelská znalost práce na PC
· Organizační schopnosti
· Komunikativnost a proklientský přístup
· Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
Pondělí až pátek od 9:00 do 14:00
| Kontaktní osoba: | Tereza Nykrynová |
| E-mail: | t.nykrynova@piniahotelandresort.cz |
| Telefon: | 770 148 748 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Reakcí na tento inzerát a zasláním životopisu s osobními údaji do společnosti CPI Hotels, a.s.,
IČO 47116757, se sídlem Praha 10, Bečvářova 2081/14, PSČ 10000, výslovně souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to výhradně pro účely náborového procesu a přijímacího řízení na pracovní pozici ve společnosti. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou, nejdéle však na dobu 5 let od poskytnutí souhlasu.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.