PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • HPP
  • nástup 13. 1. 2026

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/80

SMOL/572560/2025/OKTA/PER/Dvo

Funkce:

právník/právnička

Druh práce:

výkon komplexních, koncepčních právních činností statutárního města Olomouce zařazených v odboru právním Magistrátu města Olomouce

Místo výkonu:

území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Platová třída:

12. platová třída (33.280 – 41.520,- Kč)

dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle § 3); možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

Pracovní poměr:

doba neurčitá

Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
  • dosažení věku 18 let
  • plná svéprávnost
  • bezúhonnost
  • znalost českého jazyka
  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem

Požadovaná kvalifikace:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

Obor:

  • právo, právní věda

Praxe:

  • praxe ve veřejné správě výhodou

Jiné požadavky:

  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, ASPI, Codexis, Beck-online)
  • schopnost koncepční a samostatné práce
  • adaptabilita a analytické schopnosti
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
  • korektní a profesionální vystupování
  • schopnost jednat s lidmi
  • smysl pro týmovou spolupráci
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • zpracování právních stanovisek, rozborů a vyjádření, včetně konzultace a poradenství zejména v oblasti občanského zákoníku, zákona o obcích, zákona o právu petičním, zákona o svobodném přístupu k informacím, zákona o registru smluv, správního řádu pro ostatní odbory MMOl
  • právní poradenství pro vedení města (primátor, náměstci, RMO, ZMO)
  • příprava materiálů předkládaných v orgánech města (RMO, ZMO)
  • vyhotovování smluvní dokumentace
  • metodická pomoc v oblasti ochrany osobních údajů
  • příprava právních předpisů města, a to včetně konzultace s příslušnými ministerstvy
  • zastupování SMOl v soudních řízeních

Co Vám můžeme nabídnout:

  • jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
  • možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů osobního volna (personal days), 2 dny osobního volna na dobrovolnickou nebo reprezentační činnost a dále až 3 dny volna za mimořádných situací („likvidace živelných pohrom“)
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
  • pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
  • zaškolení zkušeným mentorem
  • služební mobilní telefon/SIM karta
  • benefitní program mobilních operátorů
  • Multibenefitkarta Pluxee  (stravování a volnočasové aktivity)
  • příspěvek na některé formy penzijního spoření
  • možnost jednorázové sociální výpomoci
  • bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace
  • finanční dary
  • možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům
  • řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání)
  • interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti)

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:

(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • název pozice číslo VŘ
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)

Lhůta pro podání přihlášky:

12. 1. 2026 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůtypozději zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

*Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu  nebo na oddělení personálním.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

 

 

Upozorňujeme, že podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:

  1. úředník může být členem řídícího nebo kontrolního orgánu právnické osoby provozující podnikatelskou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, jehož je zaměstnancem
  2. úředník může vykonávat jinou výdělečnou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, u něhož je zaměstnán (toto omezení se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, na činnost v poradních orgánech vlády a na správu vlastního majetku).

 

 

datum vyvěšení:               11. 12. 2025

datum sejmutí:                 13. 01. 2026

 

Shrnutí pracovní pozice

Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Lenka Janečková
E-mail: lenka.janeckova@olomouc.eu
ID inzerátu: 978597

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Lenka Janečková
E-mail: lenka.janeckova@olomouc.eu

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.