Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
Požadujeme:
Nabízíme:
Pracovní činnost:
Zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení, budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej.
Provádění rozboru poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek.
Navrhování, zajišťování a kontrola realizace k nápravě.
Metodicky a odborně zajišťuje rozhodující úseky činnosti u objektů a zařízení, které PS zabezpečuje.
Provádí pravidelnou součinnost s veliteli objektů.
Řídí provoz vojenských objektů, jejich údržbu a opravy v oblasti elektro a stavební.
Vede centrální evidenci objektů včetně aktualizace v ISL.
Organizuje a řídí přebírání a předávání objektů při změně uživatelů.
Zajišťuje náhradní díly, plány prohlídek, údržby a běžných a středních oprav zařízení.
Zpracovává návrh ročního plánu údržby a oprav za svoje objekty.
Posuzuje, zda se jedná o cenu obvyklou v místě a čase plnění.
Provádí odečty a zpracovává podklady pro fakturaci za odběr el. energie v objektech a na pozemcích v péči provozního střediska.
Zabezpečuje revize vybraných technických zařízení za Kbely, vede evidenci revizních zpráv.
Posuzuje, zda se jedná o cenu obvyklou v místě a čase plnění.
Připravuje podklady pro likvidaci faktur - podpisem potvrzuje, že faktura byla přezkoušena z věcného a číselného hlediska.
Nástup možný dle dohody.
Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.
| Kontaktní osoba: | Petra Dvořáková |
| E-mail: | Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz |
| Telefon: | 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.