Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok se 4-měsíční zkušební dobou) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Mzdové ohodnocení: 27.000,- Kč (dle kvalifikace), po zapracování navýšení (dobrou práci a ochotu umíme ocenit). Pracovní doba: Po-Pá 6:00-14:30 h (vyjímečně odpolední směna či víkendový přesčas s příplatkem). Náplň práce: příjem a výdej skladového materiálu v souladu s přijímacími doklady a výdejkami, balení zboží na paletách a jeho vydávání k expedici, vedení skladové agendy v IS CICERO, hlídání expiračních lhůt materiálu, provádění průběžné a roční inventarizace dle provozních potřeb společnosti, práce s vysokozdvižným vozíkem. Požadujeme: hledáme pečlivého, zodpovědného, samostatného člověka schopného flexibilně reagovat při plnění různých úkolů v průběhu dne, nutný řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: zázemí stabilního zaměstnavatele v regionu, jsme rodinná společnost (zakládáme si na přátelském kolektivu, respektu ke kolegům a vyvažování pracovního a osobního života), příspěvek na stravování, příspěvek na sport, kulturu, zdraví a rekreaci, příspěvek na penzijní připojištění, čtvrtletní odměny, v případě zájmu je prostor o Váš pracovní rozvoj a učení se. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 7:00-15:00 h) anebo e-mailem (zaslat životopis).
| Kontaktní osoba: | Ludmila Hájková |
| E-mail: | ucetni@hbprint.cz |
| Telefon: | 604206988 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.