ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE V AUTOSERVISU

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Prostějov
  • HPP, Zkrácený úvazek
  • nástup 1. 1. 2026

Popis

Životopisy zasílejte na e-mail: seintrade@seznam.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni na pohovor

Pracovní doba: Po-Pá pružná v rozmezí 7:00 - 17:00 hod., dlle domluvy možný i zkrácený úvazek. Délka pracovního poměru 1 rok s možností prodloužení.

Podmínkou: řidičský průkaz sk. B, znalost práce na PC - excel, word, emailová komunikace, základní znalost účetnictví, čistý trestní rejstřík, technická znalost aut, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost, odolnost vůči stresu.

Náplň práce: administrativní činnost - jednání se zákazníky v autoservisu, práce s PC, vyhledávání náhradních dílů do aut, příprava podkladů pro účetnictví, kalkulace, vyřizování pošty, občasné služební pochůzky.

Nabízíme: dotované obědy, služební telefon.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC
  • Ekonomika - jednoduché účetnictví
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Jiné výhody - dotované obědy, služební telefon

Umístění pracovní pozice

SERVIS INDKOV TRADE s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000 Kč
Pracoviště: 10, Hrdibořice
Typ úvazku: HPP, Zkrácený úvazek
Kontaktní osoba: Bc. Petr Indrák
E-mail: seintrade@seznam.cz
ID inzerátu: 978945

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Bc. Petr Indrák
E-mail: seintrade@seznam.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.