Životopisy zasílejte na e-mail: seintrade@seznam.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni na pohovor
Pracovní doba: Po-Pá pružná v rozmezí 7:00 - 17:00 hod., dlle domluvy možný i zkrácený úvazek. Délka pracovního poměru 1 rok s možností prodloužení.
Podmínkou: řidičský průkaz sk. B, znalost práce na PC - excel, word, emailová komunikace, základní znalost účetnictví, čistý trestní rejstřík, technická znalost aut, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost, odolnost vůči stresu.
Náplň práce: administrativní činnost - jednání se zákazníky v autoservisu, práce s PC, vyhledávání náhradních dílů do aut, příprava podkladů pro účetnictví, kalkulace, vyřizování pošty, občasné služební pochůzky.
Nabízíme: dotované obědy, služební telefon.
| Kontaktní osoba: | Bc. Petr Indrák |
| E-mail: | seintrade@seznam.cz |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.