Technik/technička správy majetku

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Litoměřice
  • HPP
  • nástup 15. 1. 2026

Popis

Upřesňující informace:
zveřejněny na úřední desce města Terezín do 5.1.2026

Požadavky na uchazeče:

  • orientace v technických normách a základní znalost stavebních materiálů a konstrukcí,
  • znalost související legislativy
  • orientace v projektové dokumentaci - výhodou,
  • praxe v oblasti údržby budov, správy majetku, investiční výstavby nebo obdobných technických činností - výhodou.
    Odborné a uživatelské dovednosti
  • schopnost provádět základní technické a manuální úkony (drobná údržba, montáže, jednoduché opravy),
  • schopnost koordinovat práce externích dodavatelů, číst zadání a kontrolovat provedené práce,
  • uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, práce s evidencemi, případně ochota zaučit se v systému SSB),
  • řidičský průkaz skupiny B - podmínkou.

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
"státní občan ČR, popř. cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR, starší 18 let
"plná svéprávnost, bezúhonnost
"ovládá jednací jazyk

Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
"jméno, příjmení a titul uchazeče,
"datum a místo narození uchazeče,
"státní příslušnost uchazeče,
"místo trvalého pobytu uchazeče,
"číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
"e-mailový nebo telefonní kontakt,
"datum a podpis uchazeče.

Doklady, které zájemce připojí k přihlášce:
"strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
"výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíců (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti)
"kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
"případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost
"vyjádření, zda požaduje zájemce v případě neúspěchu vrácení předložených dokladů
"poskytnutí souhlasu se zpracováním svých osobních údajů

Způsob podání přihlášky: přihlášku s uvedenými doklady v zalepené obálce doručte na podatelnu v přízemí Městského úřadu v Terezíně nebo zašlete na adresu: Městský úřad Terezín, nám. ČSA 179, 411 55 Terezín.

Na obálce vyznačte: "NEOTVÍRAT - výběrové řízení - Technik správy majetku "
Lhůta pro podání přihlášek do dne 5. 1. 2026 do 17 hod.

Kontaktní osoba: Lukáš Hamza, vedoucí oddělení správy majetku, lukas.hamza@terezin.cz, tel.: 725 826 924.
Výběrové řízení bylo zveřejněno dne 8. 12. 2025 vyvěšením na úřední desce a umístěním na webových stránkách města www.mestoterezin.cz. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat a od výběrového řízení odstoupit bez udání důvodu.

Zaměstnanecké výhody:
stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick days, příspěvek na penzijní/životní pojištění, příspěvek na kulturní, sportovní a zdravotní aktivity

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)

Umístění pracovní pozice

Město Terezín

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 31 360 Kč
Pracoviště: nám. ČSA 179, 41155 Terezín
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Lukáš Hamza
E-mail: lukas.hamza@terezin.cz
Telefon: 725 826 924
ID inzerátu: 979169

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Lukáš Hamza
E-mail: lukas.hamza@terezin.cz
Telefon: 725 826 924

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.